سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس
چهارشنبه 91 آبان 3 :: 9:10 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به منظور توسعه فعالیت‌های ورزشی باشگاه ظهر امروز با شرکت Green Valley قرارداد بست.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان که به منظور توسعه فعالیتهای ورزشی و اقتصادی باشگاه پرسپولیس به امارات سفر کرده است، ظهر امروز توافق نامه ای را با شرکت Green Valley به امضا رساند. این توافق نامه در زمینه تجارت فوتبال در کشورهای عربی و اروپایی، فعالیت‌های مشترک آکادمیک فوتبال در کشورهای مختلف، ترانسفر بازیکن، فروش محصولات پرسپولیس در کشورهای خارجی و همچنین عرضه محصولات باشگاههای معتبر دنیا در ایران منعقد شد.

پاسکال نماینده این شرکت در مذاکرات با محمد رویانیان، پس از این توافق گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس محبوب ترین باشگاه آسیا است و همچنین با توجه به اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را برای توسعه فعالیتهای باشگاه در سراسر دنیا بویژه در حوزه اقتصاد فوتبال فعال دیدیم، بسیار علاقمند شدیم که تجارب خود را با هم تقسیم کنیم و با جمع کردن پتانسیل موجود در دو مجموعه همکاریهایی را در حوزه های ورزشی و تجاری شکل بدهیم.

وی در ادامه افزود: شرکت ما 32 سال است که در بخش فوتبال فعالیت می کند و با فیفا نیز همکاری داریم. می توانیم تجارب خود را در اختیار باشگاه پرسپولیس بگذاریم که در آسیا سرشناس است و محبوبیت بالایی دارد. آقای رویانیان ایده های زیادی برای خودکفایی باشگاه پرسپولیس و توسعه فعالیتهای آن در سایر کشورها به منظور درآمدزایی دارد و هواداران پرسپولیس خبرهای جذابی را از این همکاری خواهند شنید. دیپلماسی اقتصادی جدید مدیرعامل پرسپولیس برای ما از این جهت، جالب است که در یک باشگاه ایرانی چنین دیدگاه‌هایی وجود دارد.

پاسکال در پایان خاطر نشان کرد: ما امیدواریم پرسپولیس با نتایج بهتری که در رقابت‌هایش کسب می کند راه را برای مدیریت باشگاه هموار کند. تا جایی که ما اطلاع داریم، باشگاه پرسپولیس ملی پوشان زیادی دارد و از یک مربی بزرگ برخوردار است. نتایج تیم خواسته یا ناخواسته می تواند روی این فعالیتها تاثیر بگذارد. ما همچنین به دعوت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به ایران می آییم تا با بررسی امکانات، ببینیم در راستای فعالیتهای آکادمیک موارد مورد نظر را بررسی کرده و تصمیم بگیریم.




موضوع مطلب :

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ظهر امروز در راستای توسعه فعالیت های اقتصادی باشگاه به منظور خودکفایی پرسپولیس با یک شرکت بین المللی قرارداد بست.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان که به منظور عقد قراردادهای اقتصادی و ورزشی به امارات سفر کرده است ظهر امروز با یک شرکت بین المللی تولید ورق های گالوانیزه و آلومینیومی در خاورمیانه قرارداد بست.

براساس قرارداد منعقد شده این شرکت بین المللی که ورق های گالوانیزه
و آلومینیومی در رنگ‌های مختلف را تولید می کند نمایندگی انحصاری خود را در ایران دایر خواهد کرد و سود فروش ناشی محصولات این شرکت بین المللی عاید باشگاه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس خواهد شد. محصولات این شرکت در اتومبیل سازی،مسکن،کارخانجات صنعتی و غیره کاربرد داشته و به زودی نمایندگی انحصاری آن در ایران دایر خواهدشد. این شرکت بین المللی که در خاورمیانه فعالیت می کند نمایندگی ها و کارخانجات متعددی در کشورهای مختلف آسیایی
و اروپایی دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در راستای خودکفایی پرسپولیس و درآمدزایی از طریق فعالیت های اقتصادی، تجاری و ورزشی شرکت هولدینگی را به ثبت رسانده که نمایندگی های آن در اربیل عراق و کوالالامپورمالزی دایر شده و به زودی یکی از این نمایندگی ها در برزیل و دبی آغاز به کار خواهد کرد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در همین راستا بزودی سفری به ایتالیا، کرواسی، سوئد، آلمان
و دانمارک خواهد داشت تا فعالیت های تجاری و ورزشی باشگاه پرسپولیس را توسعه دهد.عکس های عقد قرارداد تجاری محمد رویانیان با این شرکت
بین المللی متعاقباً درسایت رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر خواهد شد.




موضوع مطلب :
یکشنبه 91 مهر 30 :: 11:1 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات علی دایی گفت: آقای عزیز! قلب تو برای خودت می‌تپد نه پرسپولیس و بارها این موضوع را ثابت کرده‌ای.


      محمد رویانیان درباره تهدید علی دایی مبنی بر شکایت از پرسپولیس بابت ندادن طلبش عنوان کرد: برادر پرسپولیسی که تا فصل گذشته در این تیم حضور داشتی و خیلی از موفقیت‌های خود را از پرسپولیس داری و همیشه در حرف‌هایت خودت را مدیون این تیم می‌دانستی؛ باعث تاسف است که برخی حرف‌ها را به زبان می‌آوری.

به گزارش فارس، وی گفت: عزیز پرسپولیسی! تمام شهرت و درآمد خود را از پرسپولیس داری، تمام موفقیت خود و رفتن به تیم‌های خوب اروپایی را از پرسپولیس داری اما تاکنون حرمت‌ها را نگه نداشتی در حالی که ما این کار را انجام دادیم.

رویانیان تاکید کرد: باز هم بر حسب وظیفه باید حرمت شما را نگه دارم اما این را بدان که هر چه داری از پرسپولیس است و نباید گذشته خود را به راحتی فراموش کنی. آقای عزیز! لطفا در مصاحبه‌هایت همه چیز را رعایت کن و حرمت پیراهن بزرگ پرسپولیس را نگه دار.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای عزیز! شما حق داری از پرسپولیس بابت پولت شکایت کنی، شما حق داری از تیمی که همه زندگی و دارایی خود را مدیون آن هستی شکایت کنی، ما حرمت شما را بر حسب وظیفه نگه می‌داریم و این وظیفه ما است اما نباید فراموش کنی فصل گذشته وقتی که پرسپولیس را شکست دادی، چگونه مقابل هواداران ناراحت و غم‌زده ما، بالا و پایین می‌پریدی و شادی می‌کردی؛ آن وقت نشان می‌دادی قلبت با پرسپولیس است؟!

  وی افزود: آقای عزیز! قلب تو برای خودت می‌تپد نه پرسپولیس و بارها این موضوع را ثابت کرده‌ای. امیدوارم بیشتر موفق باشی و خدا بیشتر به شما بدهد اما نباید خیلی از مسائل را فراموش کنی.

رویانیان اظهار داشت: آقای عزیز! برخی صحبت‌های به جا مانده را باید بگویم؛ شما انگار نمی‌دانی درباره چه تیمی صحبت می‌کنی، انگار نمی‌دانی مقابل هواداران ناراحت پرسپولیس چگونه پایکوبی می‌کردی، اینها را از ذهن خودت دور نکن. باز هم به تو می‌گویم حق داری به خاطر پول از پرسپولیس شکایت کنی و این حق طبیعی توست اما امیدوارم هیچ وقت گذشته خود را فراموش نکنی.

  وی اضافه کرد: هواداران پرسپولیس آنقدر بزرگ هستند که در روزی که تو سرمربی‌شان نبودی تو را تشویق کردند اما مزد زحماتشان را با تهدید و شکایت گرفتند. دوست عزیز من! برای تو آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در ادامه راه به موفقیت بیشتری برسی.




موضوع مطلب :


هادی نوروزی در هفته دوازدهم و بازی مقابل راه آهن سریع ترین گل پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر را به ثمر رساند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نوروزی در این بازی در ثانیه 55 بازی و روی ضربه کرنر مهدی مهدوی کیا دروازه راه آهن و فرشید کریمی را گشود و سریع ترین گل سرخپوشان در تاریخ لیگ برتر را ثبت کرد. قبل از این بازی، رکورد سریع ترین گل پرسپولیس در لیگ برتر متعلق به ابراهیم توره بود که در هفته پانزدهم لیگ 87 در دقیقه 2 دروازه تیم پیکان را باز کرده بود.




موضوع مطلب :

سرخپوشان پایتخت در دوازدهمین بازی خود در لیگ برتر همچنان دروازه خود را در نیمه اول حفظ کردند تا رکورد این تیم در لیگ دوازدهم پابرجا بماند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت تنها تیم لیگ برتری هستند که در این فصل طی نیمه های اول گل نخورده اند. تمام گل های دریافتی این تیم در نیمه دوم بوده است و دروازه پرسپولیس در لیگ دوازدهم طی نیمه اول بازی باز نشده است که این روند در بازی مقابل راه آهن نیز ادامه یافت.




موضوع مطلب :

سفیر دانمارک در ایران با حضور در باشگاه پرسپولیس با محمد رویانیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آندرس کریستین هوگارد سفیر دانمارک در ایران ظهر روز پنجشنبه در حالی که پرچم کشورش را در دست داشت به ساختمان باشگاه پرسپولیس آمد و با استقبال مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در نشستی صمیمانه درباره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با محمد رویانیان دیدار و گفتگو کرد.

آندرس کریستین هوگارد که علاقه ویژه ای به فوتبال دارد و خود را طرفدار پر و پا قرص چلسی انگلیس می داند وقتی وارد طبقه چهارم باشگاه پرسپولیس شد رو به محمد رویانیان کرد و گفت: شما تصویری را روی دیوار نصب کرده اید که نشان می دهد 100 هزار هوادار پرسپولیس به استادیوم آمده اند. کمتر باشگاهی چنین هوادارانی دارد و من خوشحالم که شما با ایده های نوین به دنبال استفاده از پتانسیل های موجود در فوتبال هستید.

آندرس کریستین هوگارد در گفتگو با محمد رویانیان گفت: چندی پیش با سفیر سوئد در ایران ملاقات داشتم، ایشان از دیدار با شما برایم می گفت و اینکه مدیریت باشگاه پرسپولیس ایده های جدید و نوینی دارد و به دنبال جهانی کردن پرسپولیس، تجارت در فوتبال و ارائه خدمات به هوادارانش در سراسر ایران است. بسیار علاقه مند بودم که بتوانم در این راستا گامی برداشته باشم تا اینکه آقای امیر مشیری سرپرست روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس با من گفتگو کرد و خوشحالم که امروز به دعوت شما در باشگاهی هستم که به گفته خودتان 30 میلیون هوادار دارد و بنا به تائید AFC و FIFA محبوب ترین و پرطرفدارترین تیم در آسیا است.

رویانیان نیز به آندرس کریستین هوگارد گفت: شاید باشگاهی مثل بارسلون و رئال یا منچستر و  چلسی در سراسر جهان طرفدار داشته باشند، اتفاقا هواداران پرسپولیس هم به تیم هایی مثل بارسلون و رئال و بویژه منچستر علاقه دارند اما این تیم ها در کشور خودشان نهایتا چقدر هوادار دارند؟ پرسپولیس اما در کشورش 30 میلیون هوادار دارد و این یک نعمت بزرگ برای باشگاهی مثل پرسپولیس است و من افتخار می کنم که بتوانم در پرسپولیس اقداماتی انجام دهم که آینده پرسپولیس را بسازد.

وی افزود: بنده چهار هدف بزرگ دارم؛ اول خصوصی کردن باشگاه به معنای واقعی که پیگیری های زیادی انجام داده ام و با تاکید رئیس جمهور و وزارت ورزش و همکاری سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد قرار است این اتفاق با تلاش مضاعف ما هر چه زودتر عملیاتی شود. هدف دیگر من خودکفا کردن پرسپولیس از طریق فعالیت های اقتصادی، تجاری و ورزشی است. به دنبال این هستم که تیم های پایه پرسپولیس را به گونه ای ساماندهی کنیم که تبدیل به کارخانه بازیکن سازی شویم و در این راستا علاقه مندیم در صورتی که شرایط آن فراهم باشد از آقای فیلیمینگ مربی دانمارکی که در تیم مس کرمان فعالیت می کرده و در این زمینه تخصص دارد، بهره ببریم.

رویانیان در ادامه خاطر نشان کرد: تلاش دیگر ما این است که تیم فوتبال پرسپولیس به روزهای پر افتخار خود بازگردد. البته چون این تیم در سال های اخیر دچار مشکلاتی شده، کار برای ما سخت شده است. به طور کلی ما به دنبال آن هستیم که ساختار یک باشگاه حرفه ای را در پرسپولیس پیاده کنیم و در این زمینه می خواهیم از تجربیات فوتبال اروپا و کشورهای صاحب فوتبال بهره مند شویم.

مدیر عامل پرسپولیس افزود: در حال حاضر ما بهترین های فوتبال ایران را برای پرسپولیس جذب کرده ایم، به گونه ای که بین 7 تا 9 بازیکن ما عضو تیم ملی هستند و خیلی از آنها که به تیم ملی دعوت نمی شوند نیز سابقه ملی زیادی داشته اند. در همین بازی با کره جنوبی بیش از 60 درصد جمعیت ورزشگاه را هواداران پرسپولیس تشکیل می دادند و چهار بازیکن ما در این بازی به میدان رفتند.

رویانیان تصریح کرد: ما یک شرکت تجاری هیلدینگ تاسیس کرده ایم و در مالزی و اربیل نمایندگی آن را فعال کرده و به زودی در برزیل نیز شعبه دیگر ما افتتاح می شود. ما به دنبال فعالیت های ورزشی فرهنگی و اقتصادی در سوئد، کرواسی و دانمارک هم هستیم و مقدمات آن را فراهم کرده ایم تا پروتکل هایی در این زمینه به امضاء برسانیم. البته نه در حد شعار بلکه ما انرژی صرف خواهیم کرد تا اینها را به مرحله اجرا در آوریم.

سفیر دانمارک نیز خطاب به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: من به خاطر این ایده ها و افکاری که دارید به شما تبریک می گویم. شما به دنبال افکار مدرنی هستید که امروزه ورزش دنیا به سمت آن حرکت می کند. شما راه خودکفا کردن باشگاه از طریق درآمدزایی در زمینه تجاری و ورزشی را پیدا کرده اید و به خوبی با دیپلماسی فوتبال بدنبال توسعه باشگاه هستید. شما با این تعداد عظیم هواداران خود می توانید کارهای بزرگی انجام بدهید و خوشحالم که برای آنها برنامه دارید.

رویانیان در این باره گفت: یکی از اهداف اصلی ما از برقراری ارتباط با شما و کشورهای دیگر این است که به هواداران خود در سراسر دنیا که ایرانی های مقیم خارج از کشور هستند خدمت رسانی کرده و با صدور کارت هواداری و فعالیت های فرهنگی و ورزشی پرسپولیس را به تمام دنیا ببریم و از این پتانسیل استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: ما با صدور کارت هواداری برای هواداران خود در ایران و خارج از کشور با آنها ارتباط سازمانی برقرار کرده و علاوه بر خدمت رسانی به آنها و نزدیک کردنشان به تیم محبوبشان اقدام به درآمدزایی خواهیم کرد تا پرسپولیس تبدیل به یک باشگاه مدرن و خودکفا شود. ما ایده هایی داریم که آن را تعقیب می کنیم تا به سرانجام برسد.

آندرس کریستین هوگارد نیز در پی پیشنهاد مطرح شده به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: هر وقت که برای این برنامه ها عازم اروپا هستید به بنده بگوئید تا مقدمات مذاکرات شما با فدراسیون فوتبال دانمارک و یکی، دو باشگاه مطرح فوتبال کشورمان را فراهم کنیم تا برای طرح های ورزشی با شما همکاری کنند. در زمینه اقتصادی و فرهنگی نیز این آمادگی را دارم تا برای باشگاهی که 30 میلیون هوادار دارد اقدامی انجام دهم. بنده علاقه زیادی به فوتبال دارم و زمانی که بازی می کردم در تیمی بودم که پیراهن آن آبی رنگ بود، الان هم طرفدار چلسی هستم ولی از امروز «قرمز» شده ام و یکی از هواداران تیم محبوب پرسپولیس. بنده دو، سه سال پیش به استادیوم آزادی رفتم و یکی از بازی های پرسپولیس و استقلال را دیدم. در آن بازی تیم شما بازی را واگذار کرد اما تماشاگران تیمتان در نهایت احترام ورزشگاه را ترک کردند و این برای من بسیار جالب بود.

در ادامه مباحثی که در نشست محمد رویانیان و سفیر دانمارک مطرح شد، حرف از پیتر اشمایکل دروازه بان افسانه ای تیم ملی دانمارک و منچستر یونایتد به میان آمد. در پس پیشنهاد مطرح شده سفیر دانمارک عنوان کرد، من هم متوجه این موضوع شده ام که فوتبالدوستان ایرانی علاقه خاصی به پیتر اشمایکل دارند. من پیام دعوت شما را به او منتقل می کنم و اگر شرایط فراهم شود، اشمایکل به ایران خواهد آمد تا از نزدیک با باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران آشنا شود و دو روزی میهمان شما باشد. این پیشنهاد بسیار خوبی است. حضور اشمایکل در ایران و گفتگوی او با مدیران باشگاه پرسپولیس و صحبتهایش درباره فوتبال در یک برنامه تلویزیونی می تواند بسیار جالب باشد و جو بسیار خوبی را ایجاد خواهد کرد.

در پایان این ملاقات مقرر شد امیر مشیری سرپرست روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس موضوعات مطرح شده در این نشست را به طور رسمی پیگیری کند.

گفتنی است، محمد رویانیان در سفری که به زودی به اروپا خواهد داشت پروتکل های ورزشی فرهنگی و اقتصادی را با چند باشگاه اروپایی به امضا خواهد رساند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این زمینه گفت: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مذاکرات بسیار خوبی داشته که بسیاری از آنها رسانه ای نشده است اما عملیاتی شدن مذاکرات انجام شده قطعا می تواند با اتفاقات مهمی همراه باشد که در فوتبال ایران سابقه نداشته است.

 




موضوع مطلب :

دروازه بان جوان پرسپولیس گفت: خدا را شکر که مشکلات حل شد و از حالا می توانم به طور جدی در خدمت پرسپولیس باشم. در این مدت آقای رویانیان زحمات خیلی زیادی کشیدند و من امیدوارم با عملکرد خودم زحمات ایشان و لطف هواداران را جبران کنم.

امیر عابدزاده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: تا امروز فقط با پرسپولیس تمرین می کردم ولی از حالا می توانم به تیم کمک کنم. این باعث می شود تلاش خودم را بیشتر کنم. خدا را شکر می کنم که مشکلات حل شد و در این مدت آقای رویانیان زحمات خیلی زیادی کشیدند تا انتقالم به پرسپولیس نهایی شود. می خواهم با عملکرد خودم زحمات ایشان و محبت هواداران را جبران کنم.

وی در پاسخ به این تحلیل که فرزندان فوتبالیست های بزرگ گاهی زیر سایه نام پدران خود می مانند و توقعات زیادی که از او وجود دارد، تصریح کرد: انتظارات از هر کس که در پرسپولیس باشد، بالا است. انتظار بالا هم مرا نگران نمی کند. اتفاقا به من انگیزه می دهد تا بیشتر تلاش کنم. از سوی دیگر اگر قرار به مقایسه پدر و پسرهای فوتبالیست باشد خودم را با شرایط مالدینی ها مقایسه می کنم و در همین مسیر قدم بر می دارم.

امیر عابدزاده درباره این که بعضی تصور می کنند نام بزرگ پدرش باعث شده در پرسپولیس حضور پیدا کند، خاطر نشان کرد: انتقادها همیشه وجود دارد ولی من تلاش می کنم با تلاش بیشتر شرایط را عوض کنم. تا اینجا هر کسی هم که آمده و عملکرد مرا دیده، نظرش برگشته است. من سعی می کنم کارم را به نحو احسن انجام بدهم.




موضوع مطلب :
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >   
درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 135602