سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس

علی دایی پس از پایان تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات روز گذشته محمد مایلی‌کهن گفت: مطمئنا آدم می‌تواند خیلی راحت چشم خود را بسته و دهانش را باز کند. 2 بار این آقا را محکوم کردم. ایشان حرف‌هایی می‌زند که نمی‌تواند ثابت کند. من هم می‌توانم خیلی راحت چشمانم را ببندم و دهانم را باز کنم اما باید آنها را ثابت کنم.

به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: صحبت‌های ایشان قابل پیگیری است و من قطعا این کار را خواهم کرد. خودم پیگیری می‌کنم حتی اگر شده نزد رئیس‌ قوه قضائیه یا هر کس دیگری می‌روم. ایشان باید مجازات شود. سری اول از او گذشت کردم اما سری دوم محکوم شد و چون یک فرد ورزشی و بزرگتر از من بود اجازه ندادم که بحث رسانه‌ای شود. هر دو حکم محکومیت این آقا را می‌آورم تا شما خبرگزاری‌ها آن را رسانه‌ای کنید.

سرمربی پرسپولیس گفت: این آقا به همه تهمت زده است. برادرم ‌می‌خواست جوابش را بدهد که من نگذاشتم اما ای کاش وجود داشت و شفاف‌تر صحبت می‌کرد. به یاد دارم زمانی که ایشان سرمربی تیم ملی بود یکی از آشنایان خود را برای رفع خدمت سربازی به تیم ملی آورد.

دایی اضافه کرد:‌ دوست دارم درباره برادرم صحبت کنم. برادر من لیسانس مکانیک از یک دانشگاه دولتی دارد. آن زمان که این آقا در‌به‌در دنبال دانشگاه آزاد بود برادر من لیسانس خود را در دانشگاه دولتی گرفت. ایشان در زمان جبهه و جنگ دنبال معافی بودم اما امثال برادر من در میدان‌های نبرد حضور داشتند.

وی اظهار داشت: خصوصیات زندگی اخلاقی شما را عالم و آدم می‌داند، چه از زمان بازیگری و چه در مقطع مربیگری. ما جایی نرفتیم که مثلا کارخانه ایران‌خودرو باشد تا فلان ماشین را بگیریم. آقای محترم یا هر چیزی که شما می‌گویید؛ اگر یکی از صحبت‌هایت را ثابت کردی که برادرم 300 میلیون تومان و کادر فنی پرسپولیس 5 میلیارد و 100 میلیون تومان گرفته همین امروز از فوتبال می‌روم اما مرد باش و اگر موضوع ثابت نشد خودت برو.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ایشان دق‌دلی‌هایش از جایی بوده و ناراحت موضوع دیگری است. من تمام مسائلم شفاف است. به اداره مالیات تهمت زدی. خودم پیگیری می‌کنم که کجای کارم ایراد داشته است.

دایی عنوان کرد: 7 سال در این مملکت نبوده‌ام و هرچه که خارج از کشور درآورده‌ام به داخل مملکت آورده‌ام. اگر علی دایی نداشته باشد که بخرد و بهترین ماشین را سوار شود چه کسی باید این کار را کند؟ بنده کارهایی دیگری می‌کنم که همه از آن اطلاع دارند. ناراحتی ایشان از جای دیگری است. ایشان آرزو می‌کردند که به اینجا (پرسپولیس) آمده و مربیگری کند.

وی تصریح کرد: ما همگی به دولتی رای دادیم که به آن اعتماد داریم. با انتخاب افرادی که در این دولت وجود دارند نشان می‌دهد که همه با دانش، با اطلاع و همه به کارهای خود وارد هستند. دیگر آن زمان گذشته است که به مصلی بروی و مربیگری گدایی کنی!

سرمربی پرسپولیس افزود: هر کس که بخواهد بماند براساس توانمندی‌هایش است. این آقا چند تیم را به لیگ یک فرستاده است؟ بر اساس توانایی‌هایت صحبت کن نه اینکه بگویی من 11 هفته حرف نزدم. آقای محترم شما خودت را در یک لحظه نشان دادی.

دایی درباره اینکه مایلی‌کهن گفته بود شما پرسپولیسی نیستی، تاکید کرد: من در هر جایی که کار می‌کنم روی آن غیرت و تعصب دارم چرا که اعتقاد دارم باید نان حلال به سر سفره‌ام ببرم. فقط می‌خواهم بدانم تو این رقم را از کجا آوردی؟ بدون مدرک هم ثابت کردی من از ایران می‌روم تا تو خیالت راحت شود و فوتبال را به تو می‌دهم.

وی گفت: کوتاه‌فکری تا کجا؟ می‌گویند هکتارهکتار زمین گرفته‌ام اگر من نداشته باشم چه کسی باید داشته باشد؟ خدا را شکر که از هیچکس ریالی پول نگرفتم. از هیچ بانکی ریالی وام نگرفته‌ام و از هیچ رانتی استفاده نکرده‌ام. هرچه داشته‌ام حاصل دسترنج خودم است. من هیچ زمینی را از دولت یا ارگان دولتی نگرفته‌ام.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: آدم‌هایی هستند که می‌خواهند در این مملکت مستقل زندگی کنند؛ اما آدم‌هایی مانند تو پیدا می‌شوند که به نمایشگاه کتاب رفته و دنبال تیم می‌گردند. چند سال پیش با سایپا در هفته آخر لیگ حکم بقا را گرفتی. گهر دورود کجا رفت؟ فولاد خوزستان و پیکان را چه کار کردی؟ مانده‌ام با چه رزومه‌ای حرف می‌زنی؟

دایی افزود: شما از محسن قهرمانی دفاع می‌کنی اما می‌گویی 2،3 سال پیش با او در ارتباط بودم. اگر سالم است چرا ارتباط داشتی و اگر سالم نیست پس چرا از او دفاع می‌کنی و داستان ارتباط چه بوده است؟ اتفاقی که برای ما رخ داده است چیست؟

وی عنوان کرد: سال قبل راه‌آهن بودم که پیشنهادی را غیرمستقیم به ما ارائه دادند که مقابلش ایستادیم و اجازه ندادیم چنین کاری صورت بگیرد. هیچ احدی نمی‌تواند به سلامت کاری من گیر بدهد. حرف‌های ناقص می‌زنی، تهمت می‌زنی و نمی‌توانی آنها را ثابت کنی، بازهم می‌گویم اگر حرف تو حق بود من از این فوتبال می‌روم اما این بار خیلی پایت را از گلیمت درازتر کردی به خانواده‌ام گیر دادی. به پول‌هایی که هنوز ما ندیده‌ایم گیر دادی؛‌ بازهم می‌گویم اگر حرف‌هایت را حتی بدون سند ثابت کنی من از فوتبال می‌روم و اگر ثابت نکردی تو برو.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: ایشان به یک مهندس مملکت توهین کرده است. زمانی که این آقا دنبال معافیت بود امثال برادر من در جنگ حضور داشتند. تو که خیلی چیزها را ندیده‌ای چرا داد و بی‌داد می‌کنی؟

دایی در پاسخ به این پرسش که آیا منظور مایلی‌کهن از کارچاق‌کن‌ها بهمن دهقان بوده است گفت: بهمن «رفیق جون‌جونی» من است. بهمن داداش من است و من خیلی به او مدیونم. مطمئنا خیلی از چیزها را با بهمن در میان گذشته و در خصوص مسائل زیادی با او مشورت می‌کنم. او هم بدون هیچ چشم داشتی کارها را انجام می‌دهد. بهمن برادر من است اما اگر تو مرد بودی اسم او را می‌آوردی.

وی یادآور شد:‌ تمام کارهایی که من نمی‌رسم آنها را انجام دهم بهمن لطف می‌کند و آنها را پیگیری می‌کند. یادت نرود زمانی که مربی سایپا بودی و دارابی سرپرست تیم بود دهقان نماینده شما بود . یادت که می‌آید؟ افتخار می‌کنم تا امروز تمام مالیات‌های خود را پرداخت کرده‌ام ولی ناراحتی تو از چیز دیگری است.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: امثال تو هستند که دست چپ و راست خود را بلد نیستند. می‌دانم خیلی به تو فشار آمده است. این آقا یک جا عنوان می‌کند آقای قهرمانی بی‌گناه است ولی جای دیگر می‌گوید 2،3 سال پیش به نفع ما سوت زده است. واقعا قسم حضرت ابوالفضلت را قبول کنم یا دم خروست را؟ اگر در صحبت‌های این آقا یک حرف درست و منطقی پیدا کردید حق با شماست.

دایی با اشاره به حرکت مایلی‌کهن در دیدار روز گذشته گفت:‌ از تیم داوری تعجب می‌کنم که چگونه او را از زمین بازی اخراج نکرد. ایشان به شکل بسیار بدی در حین بازی به سمت من آمد آن هم در شرایطی که اصلا وظیفه او نیست که چنین کاری انجام دهد. هنوز مانده‌ام در آن صحنه چه اتفاقی افتاد. تمام مردم دیدند که چه اتفاقی افتاد. با آن وضعیت بد مدل خودش را نشان داد و من به احترام جامعه فوتبال مثل خودش واکنش نشان ندادم وگرنه پاسخ خوبی برایش داشتم.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 135219