سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس

دروازه بان جوان پرسپولیس گفت: خدا را شکر که مشکلات حل شد و از حالا می توانم به طور جدی در خدمت پرسپولیس باشم. در این مدت آقای رویانیان زحمات خیلی زیادی کشیدند و من امیدوارم با عملکرد خودم زحمات ایشان و لطف هواداران را جبران کنم.

امیر عابدزاده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: تا امروز فقط با پرسپولیس تمرین می کردم ولی از حالا می توانم به تیم کمک کنم. این باعث می شود تلاش خودم را بیشتر کنم. خدا را شکر می کنم که مشکلات حل شد و در این مدت آقای رویانیان زحمات خیلی زیادی کشیدند تا انتقالم به پرسپولیس نهایی شود. می خواهم با عملکرد خودم زحمات ایشان و محبت هواداران را جبران کنم.

وی در پاسخ به این تحلیل که فرزندان فوتبالیست های بزرگ گاهی زیر سایه نام پدران خود می مانند و توقعات زیادی که از او وجود دارد، تصریح کرد: انتظارات از هر کس که در پرسپولیس باشد، بالا است. انتظار بالا هم مرا نگران نمی کند. اتفاقا به من انگیزه می دهد تا بیشتر تلاش کنم. از سوی دیگر اگر قرار به مقایسه پدر و پسرهای فوتبالیست باشد خودم را با شرایط مالدینی ها مقایسه می کنم و در همین مسیر قدم بر می دارم.

امیر عابدزاده درباره این که بعضی تصور می کنند نام بزرگ پدرش باعث شده در پرسپولیس حضور پیدا کند، خاطر نشان کرد: انتقادها همیشه وجود دارد ولی من تلاش می کنم با تلاش بیشتر شرایط را عوض کنم. تا اینجا هر کسی هم که آمده و عملکرد مرا دیده، نظرش برگشته است. من سعی می کنم کارم را به نحو احسن انجام بدهم.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 135708