سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس

نابغه 9 ساله فوتبال اردبیل رسما با باشگاه پرسپولیس قرارداد 10 ساله امضا کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس قرارداد امیرحسین حاجی زاده پدیده 9 ساله اردبیلی که تصاویر هنرنمایی های او در برنامه نود پخش شده و باشگاه های داخلی و خارجی زیادی پیشنهاداتی به او داده بودند عصر امروز در هیئت فوتبال استان اردبیل نهایی شد.

محمد رویانیان ، محمود سالارکیا معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس ، محمد دایی ، خبرنگاران اردبیلی ، امیرحسین حاجی زاده ، خانواده و مربی اش و برخی از مسئولان فوتبال استان اردبیل در هیئت فوتبال حضور یافته و پیوستن این پدیده اردبیلی به پرسپولیس نهایی شد.

محمد رویانیان در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: چندی پیش آقای سالارکیا معاون حقوقی باشگاه به نمایندگی از بنده عازم اردبیل شدند و توافقات و مذاکرات اولیه با پدر و مادر و مربی امیرحسین حاجی زاده پدیده 9 ساله اردبیلی انجام شد. پس از آن مسائلی مطرح شد که نیاز به مذاکرات مجدد بود ، در نهایت توافقات انجام شد و ما با حضور در هیئت فوتبال این قرارداد را رسمی کردیم. البته باید صادقانه بگویم این قرارداد در دست آقای شیرینی بود و قرار بود آقای دایی و شیرینی نیز در هیئت فوتبال حضور یابند اما از آنجا که پرواز آقایان دایی و شیرینی تاخیر داشت و این قرارداد نیز نزد سرپرست تیم پرسپولیس بود امضای قرارداد به روز جمعه موکول شد اما همه توافقات انجام شده و ما امیدواریم که بتوانیم در رشد و پیشرفت و هرچه شکوفاتر شدن استعداد این پدیده و نابغه اردبیلی موفق عمل کنیم. این بازیکن را قبلا و پیش از آنکه برنامه نود تصاویری از آن پخش کند آقای دایی به من معرفی کرده بود.

رویانیان درباره اینکه چه برنامه هایی برای این پدیده اردبیلی دارد گفت: بر اساس توافقات انجام شده فعلا تاکید کرده ایم که این بازیکن تحصیلات خود را ادامه دهد  ، در اردبیل کنار خانواده و مربی اش به تحصیل و آموزش بپردازد و دوران نونهالی را با نظارت ویژه مثل دیگر بچه های عادی طی کند  ، البته ما برای ایشان کلاس تخصصی زبان در نظر گرفته ایم تا به زبان انگلیسی مسلط شود و همچنین بر سلامتی جسمی و عمومی وی در قرارداد تاکید کرده و برنامه هایی در نظر گرفته ایم و این بازیکن زیر نظر مربی خودش در اردبیل به ادامه آموزش خواهد پرداخت.

ما با آقای شیخلو وند مربی و مدیر مدرسه فوتبال ایرانیان اردبیل که این بازیکن در آنجا آموزش دیده قرارداد جداگانه امضا می کنیم و در واقع مربی این پدیده از این پس مربی پرسپولیس خواهد بود و توافقاتی انجام خواهیم داد تا نام این مدرسه فوتبال نیز به پرسپولیس تغییر کند. مربی این پدیده با آقای دایی نیز ارتباط دارد و بر اساس بررسی های انجام شده نخبگان دیگری نیز در این مدرسه فوتبال هستند که یکی یکی طبق این برنامه به استخدام باشگاه پرسپولیس درخواهند آمد و تلاش می کنیم برای رشد و پیشرفت این پدیده ها اقدامات موثر و اصولی انجام دهیم.

http://www1.fc-perspolis.com/image/getthumbnail/id/14296/size/large

http://www1.fc-perspolis.com/image/getthumbnail/id/14293/size/large

http://www1.fc-perspolis.com/image/getthumbnail/id/14294/size/large

http://www1.fc-perspolis.com/image/getthumbnail/id/14295/size/large




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 135391