سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس

مهدی مهدوی کیا در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: مراسم جشن 125 سالگی باشگاه هامبورگ در سالن سرپوشیده هندبال این باشگاه که در مجاورت استادیوم فوتبال قرار گرفته بود، برگزار شد.

وی افزود: جشن بسیار باشکوهی بود که چند ساعتی به طول انجامید و علاوه بر بازیکنان تاریخ هامبورگ، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، مدیران سابق باشگاه و حتی برخی مقامات سیاسی و هنری حضور داشتند.

کاپیتان سرخپوشان در ادامه تصریح کرد: همه همبازیان قدیمی خودم را در آن جشن دیدم و با آنها تجدید دیدار کردم و لحظات بسیار خوبی برایم رقم خورد. افتخار بزرگی برای من بود که به عنوان یکی از 11 بازیکن تاریخ در تیم قرن باشگاه هامبورگ قرار گرفتم. وقتی به عنوان یکی از 11 بازیکن روی صحنه رفتم، بهترین لحظات ورزشی ام رقم خورد. برای من لحظه باشکوهی بود که آنها از من تجلیل کردند و نام من در کنار بزرگانی مثل اوه زیلر، فیلیکس ماگات، توماس دال، اولی اشتاین، فاندر فارت و ... برده شد.

مهدوی کیا در خصوص هواداران هامبورگ نیز خاطر نشان کرد:  آنها همچون گذشته مرا مورد تشویق خود قرار دادند و این موضوع برای من تداعی کننده هشت سال حضور در هامبورگ بود. آنها نه تنها مرا فراموش نکرده بودند بلکه بیشتر از گذشته تشویق و حمایت کردند.

کاپیتان پرسپولیس افزود: واقعا برای من باعث افتخار بود که روزنامه نگاران و هواداران آلمانی در نظرسنجی صورت گرفته نام مرا به عنوان یکی از 11 بازیکن منتخب قرن هامبورگ انتخاب کرده بودند. در حالی که بازیکنان ملی پوش زیادی در این باشگاه عضویت داشتند که نامشان در این فهرست قرار نگرفته بود.

 




موضوع مطلب :
یکشنبه 91 مهر 9 :: 5:28 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ مهدی مهدوی کیا که برای حضور در مراسم جشن 125 سالگی باشگاه هامبورگ به آلمان رفته بود، روز گذشته در تمرین تیم فوتبال هامبورگ حضور یافت و همراه با بازیکنان این تیم به تمرین پرداخت.

در این تمرین با توجه به بازی شنبه شب تیم های هامبورگ و هانوفر که با برتری یک بر صفر تیم هامبورگ خاتمه یافت، بازیکنان اصلی تیم هامبورگ حضور نداشتند و نفراتی که در لیست 18 نفره سرمربی تیم هامبورگ قرار نگرفته بودند زیر نظر مربی تیم به تمرین پرداختند و مهدی مهدوی کیا کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس نیز برای حفظ آمادگی، همراه با سایر بازیکنان تمرین کرد.

گفتنی است؛ مهدوی کیا صبح امروز به دلیل تعطیلی تمرینات تیم هامبورگ به طور انفرادی به تمرین پرداخت. وی امشب راهی ایران می شود و در تمرین فردا در جمع سرخپوشان حضور خواهد یافت.




موضوع مطلب :

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ از آنجا که مسئولان ورزشگاه آزادی با برگزاری دو دیدار متوالی در این ورزشگاه مخالفت می ورزند و با عنایت به اینکه دوشنبه هفته جاری دیدار تیم های استقلال و صبای قم در زمین این ورزشگاه برگزار می شود، سازمان لیگ اعلام کرد: بازی دو تیم پرسپولیس و سایپا در روز سه شنبه در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.

سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد شدید از این موضوع به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه مسئولان ورزشگاه آزادی و سازمان لیگ ظاهرا فقط می توانند به باشگاه پرسپولیس زور بگویند.

وی افزود: پیش از این در زمان برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد و به رغم مشکلات پروازی تهران به شهرستان ها بالاجبار ما را راهی اهواز کردند تا به هر قیمت ممکن بازی پرسپولیس و فولاد برگزار شود و بدون توجه به بعد مسافت عنوان کردند، پرسپولیسی ها با اتوبوس به اهواز بروند. در این بازی نیز بدون توجه به شرایط ورزشگاه تختی، بازی ما با سایپا را به این ورزشگاه انتقال دادند. این در حالی است که دیدار دو تیم راه آهن و استقلال در هفته هشتم و با شرایط مشابه بنابه اصرار این دو تیم در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

شیرینی در ادامه تصریح کرد: ظاهرا در آن مقطع هیچ گونه نگرانی درباره آسیب دیدن چمن ورزشگاه آزادی وجود نداشت. آیا چمن ورزشگاه آزادی فقط با بازی کردن پرسپولیس آسیب می بینید یا اینکه بعضی ها به رنگ قرمز حساسیت دارند. چرا بازی عقب افتاده استقلال و پیکان را برگزار نمی کنند؟ آیا به خاطر اینکه برخی تیم ها در شرایط خوبی هستند آن را برگزار نمی کنند؟

سرپرست پرسپولیس با اشاره به تبعیض آشکار مسئولان سازمان لیگ یادآور شد: هواداران پرسپولیس با این بی عدالتی ها کاملا آشنا هستند و این مسائل برای ما تازگی ندارد. ما چاره ای جز تمکین و برگزاری بازی در ورزشگاه تختی نداریم ولی محض اطلاع آقایان تاکید می کنم باشگاه پرسپولیس هیچ گونه مسئولیتی از نظر امنیت و سلامت تماشاگران دو تیم را در ورزشگاه تختی و با توجه به شرایط خاص آن بر عهده نخواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: آیا مسئولان فراموش کرده اند که قرار بود بازی پرسپولیس - گهر درود را در ورزشگاه تختی برگزار کنند اما به واسطه اطلاع از میزان احتمالی حضور تماشاگران آن را به ورزشگاه آزادی انتقال دادند و دیدند بیش از دو برابر ظرفیت ورزشگاه تختی برای آن بازی هوادار به استادیوم آزادی آمد. اگر آن بازی در ورزشگاه تختی برگزار می شد چه اتفاقی می افتاد؟ ما هنوز جابجایی ناگهانی تاریخ دربی جام حذفی فصل گذشته را فراموش نکرده ایم و این اتفاقات نیز از یاد نخواهد رفت.

سرپرست پرسپولیس در ادامه گفت: ما چمن ورزشگاه درفشی فر را برای برگزاری تمرینات تیم های آسیایی در اختیار فدراسیون فوتبال گذاشتیم تا جایی که حتی مسئول زمین چمن درفشی فر بخاطر آسیب دیدن زمین، استعفا داد اما چون این موضوع یک مسئله ملی بود ما با فدراسیون فوتبال همکاری کردیم ولی حالا می خواهند در یک تبعیض آشکار نسبت به دیگر تیم ها بازی پرسپولیس و سایپا را در ورزشگاه تختی برگزار کنند. ما بار دیگر اعلام می کنیم که از تصمیم سازمان لیگ تمکین می کنیم اما نسبت به تامین امنیت هیچ مسئولیتی را بر عهده نخواهیم گرفت.

 




موضوع مطلب :

سرمربی تیم فوتبال روبین کازان روسیه به علیرضا حقیقی سنگربان اسبق پرسپولیس برای دیدار با اینتر میلان ایتالیا آماده باش داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ علیرضا حقیقی پس از جدایی از پرسپولیس دو قهرمانی را با تیم فوتبال روبین کازان روسیه تجربه کرده است و از شانس بالایی برای بازی کردن مقابل تیم اینتر میلان ایتالیا برخوردار است.

تیم فوتبال روبین کازان روسیه فردا برای دیدار با تیم اینتر میلان ایتالیا در چارچوب رقابت های جام یوفا عازم میلان می شود و پنجشنبه شب مقابل این تیم نامدار ایتالیایی صف آرایی خواهد کرد. علیرضا حقیقی با توجه به مصدومیت دروازه بان اصلی تیم روبین کازان از شانس بالایی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم برخوردار است.

دوردیف سرمربی تیم روبین کازان بعد از مصدومیت دروازه بان اصلی تیم به علیرضا حقیقی آماده باش داده و این احتمال وجود دارد که گلر سابق پرسپولیس پنجشنبه شب مسئولیت حفاظت از دروازه تیمش را در برابر اینتر میلان بر عهده داشته باشد.

 




موضوع مطلب :
سه شنبه 91 شهریور 28 :: 9:53 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پایان تمرین امروز سرخپوشان در جلسه ای با اعضای تیم شرکت کرد که در جریان آن صحبت های مهم و مفصلی را با بازیکنان در میان گذاشت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ محمد رویانیان که امروز از نزدیک نظاره گر تمرین بود، در پایان تمرین با سرخپوشان به گفتگو پرداخت و صحبت های مهم و مفصلی را با بازیکنان در میان گذاشت.

مدیر عامل پرسپولیس صحبت های خود را با یادآوری انتظارات هواداران از تیم آغاز کرد و با بر حق خواندن این خواسته ها، تحقق آنها را خواستار شد.

وی با بیان اینکه وظیفه اعضای تیم بر آورده کردن این خواسته ها است، خطاب به سرخپوشان ادامه داد: همه شرایط لازم برای نتیجه گیری تیم فراهم شده است. حالا هر بازیکنی که نمی تواند در مسیر این هدف حرکت یا با تیم کار کند، یا هر بازیکنی که با هر فردی از مربی گرفته تا سایر اعضای تیم و باشگاه یا مسائل مربوط به تیم مشکل دارد، همین حالا رک و راست بگوید تا در فضایی دوستانه و به دور از هر تنشی از یکدیگر خداحافظی کنیم و قطع همکاری شود.

اگر هم اینطور نیست و با شرایطی که وجود دارد و از سوی باشگاه تعیین می شود، کار خواهید کرد، مرد و مردانه پای کار باشید و با تمام وجود کار کنید که از این پس هیچ کوتاهی و تقصیری قابل گذشت نیست.

رویانیان ادامه داد: من دیگر این مساله را بر نمی تابم که بازیکنی بخواهد با اقدامات خود تیم را دچار مشکل کند و آرامش آن را از بین ببرد و این، هم برای پرسپولیس و هم به سود شما خواهد بود. من در مقابل منافع پرسپولیس و هواداران، با هیچکس، هیچ تعارفی ندارم. دیگر نمی پذیرم که بازیکنی با اعتراض های نا بجا و صحبت هایی که خارج از محدوه یک بازیکن است، تیم را از مسیر درست خارج کند. الان این جا آمده ام تا اتمام حجت کنم و باز تاکید می کنم که هر کس مشکل دارد، همین حالا خداحافظی کند وگرنه با تمام وجود در راستای برنامه های باشگاه، تعالی پرسپولیس و بر آورده کردن انتظارات هواداران بر آورده کنید.

مدیر عامل پرسپولیس با اشاره به مسئولیتی که در قبال پرسپولیس دارد، اظهار کرد؛ خوب می دانید که همه شما را دوست دارم و برای شما از هیچ تلاشی دریغ نکرده ام، تمام مشکلات را به جان خریده ام تا آب در دل شما تکان نخورد اما پرسپولیس و هواداران ارجح بر همه چیز و خط قرمز من و باشگاه هستند. به خاطر آنها نمی توانیم در مقابل اشتباهاتی که عظمت پرسپولیس و آرامش هواداران را بر هم بزند مدارا کنیم. نظم و انضباط تیم در اولویت است و همه چیز باید در جای خودش قرار بگیرد. هر حرکتی برخلاف این حتی اگر سهوی باشد، حرکت بر خلاف منافع باشگاه و خواست اصلی هواداران که بزرگی پرسپولیس است، تلقی خواهد شد که قابل چشم پوشی نیست.

این آخرین اتمام حجت من با شما است و از این پس اقدامات عملی خواهیم داشت. من باور دارم که می توانیم در کنار هم و با همبستگی، عظمت پرسپولیس را بازیابی کنیم و هر عاملی که مانع دستیابی به این هدف شود را کنار می گذاریم.

 




موضوع مطلب :
دوشنبه 91 شهریور 27 :: 1:38 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: مشکل اصلی پرسپولیس کادر فنی نیست، بلکه مشکلی است که فصل گذشته نیز تیم را آزار داد و ما برای حل این مشکل تصمیم گیری خواهیم کرد.

رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: هواداران پرسپولیس بدانند در جریان تمامی مشکلات تیم هستم و برای حل آن اقدامات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: نمی خواهم سریع و آنی تصمیم بگیرم و در این شرایط خاص دست به اقدامی بزنم که اوضاع را بدتر کند. برای تصمیم گیری نهایی درباره موضوعی که مد نظر ما است، فرصت دارم. ما مشکلات پرسپولیس را ریشه یابی کرده و می دانیم که چه موضوعی هم در فصل گذشته و هم در فصل جاری به تیم لطمه زده است.

وی در ادامه گفت: به صراحت باید بگویم مشکل اصلی پرسپولیس کادر فنی نیست. بخش عمده مشکلات پرسپولیس به مسائلی بر می گردد که فصل گذشته نیز تیم را تخریب کرد. مساله ای که فصل قبل مصطفی دنیزلی را به بن بست کشاند، امسال به شکل دیگری بروز پیدا کرده است و من به خاطر پرسپولیس در صورت رفع نشدن این مشکلات اقدام خواهم کرد.

رویانیان ادامه داد؛ ایمان دارم که با تغییر کادر فنی مشکل پرسپولیس حل نخواهد شد، بلکه باید مشکلات دیگر را برطرف کرد. ما باید مشکل شناسایی شده را حل و فصل کنیم. این مشکل فصل قبل هم وجود داشت. ما برای حل و فصل آن تمام راه ها را امتحان کردیم. اما ظاهرا بعضی نمی خواهند مشکل حل شود و به حسن نیت، اعتماد و اتمام حجت های ما نه تنها پاسخ مثبت نداده، بلکه درخواست های ما برای حل مشکل را در عمل رد کرده اند. بنابر این بنده برای حل این مشکل مجبورم آخرین اولتیماتوم را بدهم.

مدیر عامل پرسپولیس خاطر نشان کرد: امروز هم می خواهم با این حرف ها موضوع را سر بسته با هواداران در میان بگذارم. اگر این مشکل حل نشود و بار دیگر بروز پیدا کند، دست به عمل جراحی خواهم زد. ما برای حل این مشکل همه راه ها را امتحان کردیم ولی متاسفانه اثر بخش نبوده است. امیدوارم مجبور نشوم تصمیمی بگیرم که بر خلاف تصور هواداران باشد. تاکید می کنم وقتی پای مصلحت و آبروی پرسپولیس در میان باشد با هیچ فرد و گروهی تعارف نخواهم کرد و تصمیمی خواهم گرفت که به نفع پرسپولیس باشد و دلایل اتخاذ چنین تصمیمی را نیز با هواداران در میان خواهیم گذاشت.

رویانیان در پایان گفت: با صراحت باید بگویم یکبار دیگر برای رفع این مشکل اقدام خواهم کرد اما اگر اثربخش نبود، به زودی تصمیم نهایی را اتخاذ می کنم.

 




موضوع مطلب :
یکشنبه 91 شهریور 26 :: 7:39 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

فرشاد پیوس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: یادم نمی آید آخرین بار چه زمانی بود که برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه رفتم اما برای این بازی حس خوبی دارم و برای حمایت از تیم محبوبم و روحیه دادن به بازیکنان به ورزشگاه می روم.

او که سال ها رکورد بهترین گلزن لیگ های سراسری ایران را در اختیار داشته است، در ادامه درباره وضعیت مهاجمان پرسپولیس اظهار کرد: اصلا هیچ شکی نیست که پرسپولیس بهترین مهاجمان را در اختیار دارد، انصاری فرد همان انصاری فرد است. قاضی و بقیه هم همینطور. آنها نباید به خودشان شک بکنند.

وی افزود: من اعتقاد دارم همه چیز به فشار روحی و روانی مربوط می شود. هر چند بسیار سخت است اما از هواداران می خواهم به کم شدن این فشار کمک کنند. به هر حال این بچه ها بعد از حضور در پرسپولیس با هجمه شدید توقعات مردم و خواست رسانه ها روبرو شده اند. اگر می شد مدتی به حال خود رها شوند، به سرعت از این شرایط خارج می شدند.

پیوس در پایان تصریح کرد: شرایط آنها با ما فرق می کند. این نسل متفاوف با نسل ما رشد کرده و بالا آمده است. ما با انرژی که از هواداران می گرفتیم نمی توانستیم گل نزنیم. حالا هم می تواند همینطور باشد ولی این بچه ها باید خودشان را باور کنند. انگیزه را به جای استرس قرار بدهند و در آن صورت باز همان بازیکنان گلزن هستند و ما هم باید به آنها کمک کنیم.

 




موضوع مطلب :
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >   
درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 135611