سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس

علی کریمی پس از بازگشت به پرسپولیس درباره مسائل مختلف به سوالات پاسخ داد. کریمی که در دو ماه اخیر سکوت کرده بود، پنجشنبه شب و پس از بازگشت به تمرینات پرسپولیس در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به سوالات مختلف درباره تیم ملی و پرسپولیس پاسخ داد. متن این گفتگو از نظرتان می گذرد.

اوضاع پایت چطور است؟

یک تایم سه هفته ای طول می کشد تا آماده شوم و به شرایط مطلوب برگردم. الان یک هفته ای از مصدومیتم گذشته، دو هفته دیگر باید کار کنم تا آماده شوم. با این اوصاف از نیم فصل دوم می توانم بازی کنم چون فقط سه بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده است.

در روزهای جدایی از پرسپولیس این مصدومیت هم...

خب دیگه. از شانس ما بود. شاید هم یک حکمتی بوده که اینجوری شده است. مصدومیت هم جزئی از فوتبال است. کاری نمی شود کرد.

تیم ملی هم که باخت تلخی به ازبکستان داشت...

باختیم و حالا حرف زدن درباره این بازی فایده ای ندارد. هر چند که الان همه درباره این باخت صحبت می کنند. به نظرم ما به جای حرف زدن باید سعی و تلاش خودمان را بیشتر کنیم و تمرکز کنیم روی بازی های سخت باقیمانده، تا از این شرایط خارج شویم.

حتما قبول داری که راه صعود تیم ملی به جام جهانی خیلی سخت و دشوار شده است؟

طبیعی است که با از دست دادن سه امتیاز بازی با ازبکستان کارمان سخت تر شده و باید این امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. با این وجود یک چیزی در فوتبال ایران به اثبات رسیده و اینکه ملی پوشان همیشه در سخت ترین شرایط کارهایی کرده اند که شاید خیلی ها فکرش را نمی کرده اند. فوتبال ما فوتبال روزهای سخت است. این اتفاقات برای ما همیشه خوش یمن بوده است. به هر حال امیدوارم هر چه هست به خوبی تمام شود و در پایان اتفاقات خوب بیفتد. حالا بماند که خیلی ها پشت تیم ملی را خالی کرده اند.

منظورتان موج شدید انتقادات است؟

بخشی از انتقادات طبیعی است اما آیا مشکلات با انتقادات تند که روحیه تیم را خراب می کند  حل می شود؟! من نمی گویم کسی انتقاد نکند اما حمایت چی؟!

فکر می کنی تیم ملی مستقیم به جام جهانی برود یا اینکه کارش به پلی آف کشیده می شود؟

هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. مگر هیچ کس فکر می کرد که ازبکستان در آزادی ما را ببرد؟ نمی شود از الان به طور یقین حرفی زد. ما هنوز شانس داریم و این نکته ای است که انگار برخی به آن توجهی ندارند.

به اعتقاد خودت حق تیم ملی مقابل ازبکستان برد بود؟

مگر مهم است؟! باختیم و بازی تمام شد و رفت. حالا این حرفها چه دردی را دوا می کند. من که صحنه گل محمد نوری را به طور دقیق ندیدم اما کارشناسان داوری گفته اند آن گل سالم بود. به هر حال فوتبال است و اشتباه داوری. در بازی رفت ما مورد لطف داور قرار گرفتیم و در بازی برگشت این بلا سر ما آمد. حالا بماند که وقتی در تاشکند بردیم خیلی ها ناراحت شدند و داوری را به رخ  تیم ملی و ملی پوشان کشیدند اما ... بگذریم. فقط امیدوارم در کشور خودمان عده ای از باخت تیم ملی خوشحال نباشند. آن هم به خاطر منافع شخصی و مثلا اختلاف با این و آن.

به طور کلی معتقدم تیم ملی الان نیاز به حمایت دارد و همه باید کنار تیم ملی باشند. شاید الان برخی ها از صعود نکردن تیم ملی به جام جهانی ذینفع باشند و بخواهند از این شرایط بوجود آمده به نفع خودشان بهره برداری کنند. خلاصه اینکه ما سعی و تلاش مان را می کنیم تا در بازی های باقیمانده به نتایج دلخواه و امتیازات مورد نیاز دست پیدا کنیم تا کار تیم ملی بیش از این به اما و اگر کشیده نشود.

بگذریم. برگردیم به ماجرای دوری تان از پرسپولیس و بازگشت بعد از 52 روز... خیلی سخت گذشت؟!

طبیعی است. خیلی به من سخت گذشت. این مدت صحبت هایی از این طرف و آن طرف شنیده می شد که حقیقت نداشت. مسائلی مطرح شد که تحمل آن برایم سخت بود. حالا هر چه بود گذشت و رفت. من نمی خواهم به گذشته برگردم. در روز بازگشت هم جلسه ای با آقای ژوزه داشتم که اول ایشان صحبت کردند و گفتند گذشته هر چه بوده تمام شده است. من هم همین حرف را زدم و حالا نمی خواهم درباره مسائل بوجود آمده حرفی بزنم. من فقط به موفقیت تیم فکر خواهم کرد و سربلندی پرسپولیس و اینکه محبت و لطف هواداران را در ادامه راه جبران کنم. این وسط خیلی ها به بنده محبت داشتند که جا دارد از آنها تشکر کنم. از مردم و جامعه هنرمندان گرفته تا خیلی های دیگر. همچنین از ارکان باشگاه گرفته تا تدارکات تیم. خیلی ها دوست داشتند که من برگردم و برای حل مشکل بوجود آمده تلاش کردند و به نوعی محبت خودشان را به من نشان دادند. نمی خواهم اسمی از کسی ببرم چون ممکن است نام برخی را از قلم بیندازم. من سعی می کنم همه چیز را درباره این ماجرا از دید مثبت نگاه کنم.

شاید برخی تصور کنند آشتی کنان شما و ژوزه صوری بوده و دوام ندارد، به نظر خودت این بازگشت قلبی بوده و مشکلات قبلی واقعا فراموش شده است؟

غیر از این نباید باشد. من مشکلی ندارم. سرمربی تیم هم تمام حرفهایش را در جلسه زد. خود شما هم آنجا بودید و شنیدید که چه حرف هایی مطرح و رد و بدل شد. من تمام تلاش خودم را می کنم تا به پرسپولیس کمک کنم. به هر حال این اتفاق می توانست زودتر هم بیفتد و همه چیز حل شود. شاید هم حکمتی بود که به قول شما 52 روز طول کشید!

حالا دورنما و آینده پرسپولیس در فصل جاری را چطور می بینی؟

هنوز تا پایان فصل خیلی بازی باقیمانده است. البته ما اول فصل امتیازات زیادی را از دست دادیم و حالا باید جبران کنیم تا برسیم به بالای جدول. باید تلاش کنیم تا تیم را بکشیم بالا و در کورس قهرمانی قرار بگیریم. این خیلی سخت نیست چون ما تیم خوبی داریم که توان کسب حداکثر امتیازات در بازی های باقیمانده را دارد.

حرف خاصی باقی نمانده؟!

نه. من که مدت هاست مصاحبه ای نکرده ام. الان هم قصد حرف زدن نداشتم. امیدوارم در آینده به لطف خدا و دعای مردم اتفاقات خوبی بیفتد، هم برای پرسپولیس، هم برای تیم ملی و هم برای خودم. همین.




موضوع مطلب :

در شماره 20 رادیو اینترنتی خواهید شنید: - ژوزه: من کینه ای نیستم! اتفاقاتی که افتاده دیگر تمام شده! - کریمی: این 2 ماه به من،باشگاه،هوادارا،مردم،تیم و حتی شما سخت گذشت! - آپیا: شب اول در هتل گریه می کردم! من حس می کنم که به پرسپولیس بر خواهم گشت! - مرتضی احمدی (بازیگر و پیشکسوت سینما و تلویزیون): تصور می کنم قدیمی ترین هوادار فوتبال ایران ،جز من کسی نیست! - نیکبخت: من سهمیه لیگ برتر محسوب نمی شوم و اگر مایلی کهن موافقت کند دوست دارم در پرسپولیس باشم!

می توانید این برنامه رادیویی را از لینک های زیر با توجه به سرعت اینترنتی که دارید، دریافت کنید.

  • 1-کیفیت پایین

دانلود کل برنامه  (9.28 مگابایت)

دانلود قسمت اول برنامه  (2.41 مگابایت)

دانلود قسمت دوم برنامه  (2.35 مگابایت)

دانلود قسمت سوم برنامه  (4.59 مگابایت)

2- کیفیت متوسط

دانلود کل برنامه  (18.5 مگابایت)

دانلود قسمت اول برنامه  (4.79 مگابایت)

دانلود قسمت دوم برنامه  (4.69 مگابایت)

دانلود قسمت سوم برنامه  (9.15 مگابایت)

3- کیفیت بالا

دانلود کل برنامه  (36.9 مگابایت)

دانلود قسمت اول برنامه  (9.55 مگابایت)

دانلود قسمت دوم برنامه     (9.34 مگابایت)

دانلود قسمت سوم برنامه  (18.2 مگابایت)




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آبان 25 :: 6:18 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

علی کریمی دقایقی پیش پس از گفت و گو با محمد حسین نژاد فلاح و سعید شیرینی و متعاقب آن گفت و گو با مانوئل ژوزه به تمرینات پرسپولیس بازگشت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس علی کریمی 1.5 نیم ساعت قبل از شروع تمرین پرسپولیس در ورزشگاه درفشی حضور یافت و متعاقب آن محمد حسین نزاد فلاح عضو هیئت مدیره پرسپولیس بر اساس برنامه ریزی محمد رویاینان به محل تمرین پرسپولیس رفت و به اتفاق سعید شیرینی و یحیی گل محمدی با علی کریمی جلسه ای را برگزار کرد.

پس از این نشست 20 دقیقه ای علی کریمی به اتفاق نژاد فلاح، شیرینی و گل محمدی به محل دفتر کار سرمربی پرسپولیس رفتند و در حالی که صدای صلوات به گوش می رسید علی کریمی و ژوزه مانوئل همدیگر را در آغوش گرفتند و با یکدیگر به گفت و گو پرداختند. محمد حسین نزاد فلاح هم از مانوئل و کریمی دعوت کرد تا صحبت های خود را مطرح کنند.

ژوزه مانوئل خطاب به حاضرین گفت: اول اقای کریمی صحبت کند، علی کریمی هم خطاب به مانول گفت: شما سرمربی تیم هستید و بزرگتر من و اگر صحبتی داشته باشم بعد از حرف های شما مطرح خواهم کرد.

ژوزه مانوئل نیز گفت: جوی که طی دو ماه اخیر به وجود آمده بود نه برای خودت خوب بود، نه برای من و نه برای باشگاه. از نظر من هر چه بوده تمام شده و هر اتفاقی که قبلا افتاده خاک می کنیم و تمام شد. شما بازیکن بزرگی هستید و به عنوان بازیکن بزرگ مسئولیت تو از بقیه سنگین تر است، من از این پس مثل اول فصل همانطور که با شما خوش رفتار بودم مثل همان موقع خواهم بود. به هر حال اتفاقات غافلگیر کننده افتاد که من نمی‌خواهم راجع به آنها صحبت کنم و از کسی هم کینه ای به دل نمی گیرم. من مربی هستم  و مسئولیت دارم، باید پاسخگوی باشگاه و مردم باشم شما هم از این به بعد سعی کنید خوب تمرین کرده تا بتوانیم به رده های بالای جدول و قهرمانی نزدیک شویم. گدشته از نطر من هر چه بوده تمام شده و رفته. رفتار من از این به بعد مثل گدشته خواهد بود و تغییری نخواهد کرد و باید با هم کار کنیم. من هیچ ناراحتی از شما ندارم و باز هم می گویم هر چه بود تمام شد و رفت من حرفم را زدم و اگر صحبتی داری بگو.

کریمی هم خطاب به ژوزه مانوئل گفت: من دوست ندارم مثل شما راجع به گدشته و آنچه که در این دو ماه اتفاق افتاده صحبت کنم از این به بعد هم تمام تلاشم را می کنم تا بهترین بازی را برای پرسپولیس زیر نظر شما انجام دهم. این اتفاقی که در دو ماه اخیر رخ داد هم برای تیم، هم برای باشگاه و هوادارن و خودم به اندازه کافی سخت بود، همچنین برای شما لازم می دانم صحیتی را مطرح کنم؛ از شروع لیگ تا حال اگر صحبتی در رختکن کرده ام نیت‌ام ناراحتی از باخت تیم بوده، من آدمی نیستم که بی خیال باشم و بعد از باخت تیم دوش بگیرم و به خانه بروم من اگر حرفی زده باشم قظعا از سر ناراحتی و دلسوزی به خاطر باخت تیم بوده که شابد ممکن است طور دیگری به شما منتقل شده باشد. به قول شما این خیلی مهم است که احترام دو طرفه باشد قطعا من به عنوان یک بازیکن به سرمربی تیم‌ام احترام می گذارم و سرمربی هم همین طور. ما هم باید تلاش کنیم تا تیم موفق باشد. نطر مربی برای من به عنون یک بازیکن قابل احترام است. هیچ بازیکنی نمی تواند بگوید چرا من را بازی نمی دهید. احترام که متقابل باشد به تیم کمک می کند چون در تیم همدلی به وجود می آید همه تلاش می کنند و بیشتر زحمت می کشند تا پرسپولیس که محبوب میلیونها هوادرا است به روزهای اوجش برگردد. من امیدوارم کاری کنیم که دل هواداران شاد شود، آنها خیلی سختی کشیدند و من خودم را مدیون محبیت و لطف آنها می دانم.

پس از این گفتگوها ژوزه و کریمی در کنار هم و لبخند زنان راهی تمرین شدند و جالب اینجا بود که ژوزه در حالی که کریمی درکنارش بود با صدای بلندی بازیکنان را مورد خطاب قرار داد تا شاگردانش به نوعی متوجه شوند که علی کریمی در کنار آنها خواهد بود. هم بازینان کریمی که برای بازگشت شماره 8 رایزنی های زیادی با مانوئل داشتند با علی کریمی روبوسی کرده و با او شوخی می کردند. دقایقی بعد کلیه بازیکنان تیم دور هم جمع شدند ابتدا محمد حسین نزاد فلاح صحبت هایی را مطرح کرد و بعد از صحبت های مانوئل تمرین رسما آغاز شد. در حالی که علی کریمی پس از هماهنگی با کادر فنی و پزشکی راهی کمپ ورزشگاه درفشی فر شد تا به تمرینات فیزیوتراپی برای ادامه درمان بپردازد.

استقبال ویژه هواداران و رسانه‌های گروهی از نکات ویژه بود که سعی داشتند اتقات را تحت پوشش قرار دهند.

محمد زادمهر و حمید استیلی از حاظرین ویژه تمرنی امروز بودند.

دیوید کارنی پس از هماهنگی با مانوئل در تمرین امروز پرسپولیس شرکت کرد.




موضوع مطلب :

می توانید این برنامه رادیویی را از لینک های زیر با توجه به سرعت اینترنتی که دارید، دریافت کنید.

  • 1-کیفیت پایین

دانلود کل برنامه  (9.28 مگابایت)

دانلود قسمت اول برنامه  (2.41 مگابایت)

دانلود قسمت دوم برنامه  (2.35 مگابایت)

دانلود قسمت سوم برنامه  (4.59 مگابایت)

2- کیفیت متوسط

دانلود کل برنامه  (18.5 مگابایت)

دانلود قسمت اول برنامه  (4.79 مگابایت)

دانلود قسمت دوم برنامه  (4.69 مگابایت)

دانلود قسمت سوم برنامه  (9.15 مگابایت)

3- کیفیت بالا

دانلود کل برنامه  (36.9 مگابایت)

دانلود قسمت اول برنامه  (9.55 مگابایت)

دانلود قسمت دوم برنامه     (9.34 مگابایت)

دانلود قسمت سوم برنامه  (18.2 مگابایت)




موضوع مطلب :
دوشنبه 91 آبان 15 :: 1:13 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

این برنامه، ویژه عید قربان تا غدیر ،همراه با پیروزی 6 تایی پرسپولیس می باشد. قسمت آخر آیتم نمایشی، مصاحبه با هواداران بعد از بازی با راه آهن و پیکان،اخبار داغ باشگاه های خارجی و ... را خواهید شنید.

  • 1-کیفیت پایین

دانلود کل برنامه  (9.28 مگابایت)

دانلود قسمت اول برنامه  (2.41 مگابایت)

دانلود قسمت دوم برنامه  (2.35 مگابایت)

دانلود قسمت سوم برنامه  (4.59 مگابایت)

2- کیفیت متوسط

دانلود کل برنامه  (18.5 مگابایت)

دانلود قسمت اول برنامه  (4.79 مگابایت)

دانلود قسمت دوم برنامه  (4.69 مگابایت)

دانلود قسمت سوم برنامه  (9.15 مگابایت)

3- کیفیت بالا

دانلود کل برنامه  (36.9 مگابایت)

دانلود قسمت اول برنامه  (9.55 مگابایت)

دانلود قسمت دوم برنامه    (9.34 مگابایت)

دانلود قسمت سوم برنامه  (18.2 مگابایت)

 




موضوع مطلب :

احسان حدادی با حضور در بازی تیم ممفیس گریزلیز با حامد حدادی دیدار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از سایت احسان حدادی، نائب قهرمان المپیک که در حال حاضر تمرینات خود را در ایالت متحده سپرى مى‌کند، امروز به همراه امین نیکفر قهرمان پرتاب وزنه کشورمان، به محل برگزارى مسابقات بسکتبال NBA رفتند تا از نزدیک شاهد بازى دو تیم ممفیس و گلدن استیت باشند .حامد حدادى ملى پوش بسکتبال کشورمان که چند سالى است در آمریکا و در لیگ NBA بازى مى کند در ترکیب تیم ممفیس به میدان رفت که در اتمام این دیدار تیم ممفیس 104 بر 94 به پیروزى رسید .پس از اتمام مسابقه احسان حدادى و امین نیکفر به جایگاه ویژه رفتند و با حامد حدادى ملاقات کردند .نکته جالب توجه این دیدار شالى بود که با نام پرسپولیس بر گردن حدادى دیده می‌شد و پس از دقایقى گفت و گو، دو حدادى در کنار هم عکس یادگارى گرفتند.




موضوع مطلب :

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بازیکن سابق رئال مادرید دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان عصر روز گذشته با پریچا اوگنیانویچ بازیکن سابق رئال مادرید و کایزرزلاترن دیدار و گفت و گو کرد. پریچا که به دعوت مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به ایران آمده است در این ملاقات مواردی را به منظور همکاری با باشگاه پرسپولیس مطرح کرد که مورد توجه رویانیان قرار گرفت.پریچا که به تازگی فوتبال را کنار گذاشته و در زمینه کارگزاری فیفا فعالیت می‌کند، بازیکنانی را به مدیر عامل پرسپولیس معرفی کرده که قرار است درباره این بازیکنان تصمیم نهایی اتخاذ شود.پریچا اوگنیانویچ (Perica Ognjenovic) در جام جهانی 1998 بازیکن تیم ملی یوگسلاوی سابق بود و در دیدار برابر ایران نیز به میدان رفت. وی سه سال در رئال مادرید، کایزرزلاترن، ستاره سرخ و لیگ های فرانسه و یونان بازی کرده و تجربه همکاری با مربیانی همچون جان توشاک، ویسنته دل‌بوسکه و گاس هیدینگ را دارد.




موضوع مطلب :
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 135463