سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: خلعتبری فقط برای دربی جذب نشده و نباید انتظارات را بیش از حد از این بازیکن بالا برد.

محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس با بازیکنان جوان و و توانمندی که در اختیار دارد و با بهره‌گیری از علی دایی و کادر فنی مجرب، مدعی قهرمانی است و آمدن خلعتبری هم علاوه بر اقدامی ملی در راستای تقویت تیم پرسپولیس صورت گرفته است. البته فراموش نکنید که پرسپولیس ستاره‌های زیادی دارد و خلعتبری هم به جمع سایر ستارهای تیم پیوسته است.

وی افزود: در فصل گذشته پرسپولیس در پست هافبک دفاعی مشکل داشت اما امسال با وجود رضا حقیقی، مهرداد کفشگری و قاسم دهنوی، هافبک دفاعی به نقطه قوت تیم تبدیل شده است. در پست هافبک هجومی، بازیکنان باتجربه و ملی‌پوشی مثل محمد نوری و غلامرضا رضایی را داریم که مورد اعتماد کادر فنی پرسپولیس و تیم ملی هستند و البته جوان‌های مستعد و توانمندی را در اختیار داریم که همه تیم‌ها بدنبال جذب آنها بودند و می‌بینیم که نفراتی مثل عالیشاه، صادقیان و غریبی توانسته‌اند در زمره بهترین‌های فصل باشند.

رویانیان تصریح کرد: در خط حمله نیز باتجربه‌هایی مثل سید صالحی و نوروزی و جوان‌های پر تلاش و توانمندی مثل عباس‌زاده و شاکری را داریم و حالا خلعتبری هم با توانایی‌های خود به این مجموعه اضافه شده و امیدواریم پرسپولیس بتواند در فصل جاری به روزهای اوج خود بازگشته و بهترین لحظات را برای هواداران رقم بزنند.

رویانیان خاطرنشان کرد: پرسپولیس امسال هدفمند، با برنامه و اصولی بسته شده و تلفیقی از جوان‌ها و با تجربه‌های مطرح و تاثیرگذار با نظر آقای دایی جذب شده‌اند و خلعتبری هم یکی از نفراتی خواهد بود که همچون سایر نفرات می‌تواند به تیم کمک کند.

رویانیان در پایان گفت: با تدابیر  علی دایی، پرسپولیس از نظر فنی و انضباطی در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و حرف اول و آخر را در تیم علی دایی می‌زند. اقتدار و تدابیر دایی توانسته تیم را در آرامش نگه دارد و ما حتی وقتی که غافلگیرانه به نفت تهران باختیم اثری از حاشیه‌ها نبود و آرامش در تیم برقرار بود و این موضوع نشان از حاکم شدن انضباطی تیمی و برنامه محوری دارد.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 135220