سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس

دروازه‌بان سابق پرسپولیس، گفت: درباره دعوت نشدن به تیم ملی اظهار نظری نکنم بهتر است. این چیزی است که اقای کروش خواسته و صلاح دیده در این مقطع زمانی همراه تیم ملی نباشم

علیرضا حقیقی درباره دعوت نشدنش به تیم ملی برای بازی برابر ازبکستان، به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: ترجیح می دهم درباره تیم ملی صحبتی نکنم، دفعه پیش هم تماس های زیادی با من گرفته شد اما اظهار نظری نکنم بهتر است. این چیزی است که اقای کروش خواسته و صلاح دیده در این مقطع زمانی همراه تیم ملی نباشم، امیدوارم در آینده به تیم ملی برگردم.

وی درباره بازی های اخیر پرسپولیس، اظهار داشت: تمام بازی ها و نتایج پرسپولیس را دنبال می‌کنم و این مدتی که تیم نتایج مناسبی نمی گرفت، ناراحت بودم. می دانم که فشار زیادی روی تیم هست و از اینکه در بازی آخر 6 گل به پیکان زد، خوشحال شدم ولی تعجب کردم که چرا هواداران کمی حضور داشتند؟

حقیقی ادامه داد: حتی اگر بازی‌ها در وسط هفته انجام شود و تیم قبل از آن نتایج خوبی هم نگرفته باشد دلیل نمی شود که هواداران حضور خود را کمرنگ کنند. از هواداران می‌خواهم در بازی‌های آینده هم با حضور خودشان باعث دلگرمی پرسپولیسی‌ها باشند. همین طور که دیدیم در این بازی آخر تشویق تماشاگران چه تاثیری روی عملکرد کریم انصاری‌فرد داشت.

در آخر همچنین درباره حضورش در ترکیب تیم رابین کازان، گفت: به دلیل مصدومیت از ناحیه انگشت پا قادر به همراهی تیم در بازی پس فردا نیستم، ناخن پایم عفونت کرده به طوری که حتی نمی توانم کفش بپوشم. یک هفته تا ده روز دیگر با رفع مصدومیت به تمرینات باز می‌گردم.




موضوع مطلب :

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با حضور در منزل مرتضی احمدی، سالروز تولدش این هنرمند با سابقه و هوادار قدیمی پرسپولیس را تبریک گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان عصر امروز به اتفاق سعید شیرینی معاون اجرایی باشگاه و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در منزل مرتضی احمدی، هنرمند با سابقه و هوادار قدیمی پرسپولیس حضور یافت و سالروز تولدش را تبریک گفت.

رویانیان در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: مرتضی احمدی از چهره های ماندگار پرسپولیس و عرصه هنری کشور است. ایشان هنرمندی فرهیخته، توانا و ارزشمند و مردمی است که سال ها به عنوان یک هوادار قدیمی منشاء خدمات بسیار به تیم محبوبش بوده است. بنده نیز به عنوان مدیر عامل باشگاه و بر حسب وظیفه امروز در منزل ایشان حضور یافتم و سالروز تولدش را تبریک گفتم.

وی افزود: همچپنین آقای احمدی به عنوان نماینده هواداران پرسپولیس به آخرین وضعیت پرسپولیس و اقدامات انجام شده اشاره کردند. حتی مسائلی که هنور رسانه ای نشده را با ایشان در میان گذاشته و به طور مفصل برنامه های مد نظر باشگاه را تشریح کردیم.

مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: آقای احمدی به عنوان یک هوادار دلسوز نقطه نظرات بسیار جالبی را ارائه داشت و تاکید کرد در این 50 سال و حتی در سخت ترین شرایط از پریسپولیس دل نکندم و هواداران واقعی کسانی هستند که در هیچ شرایطی نسبت به حمایت از تیم محبوبشان دست نمی کشند و حتی در مواقع ناکامی حمایتشان را بیشتر می کنند تا تیم به جایگاه واقعی اش برگردد.

رویانیان در حاشیه این مراسم و در گفتگو با دوربین شبکه خبر، درباره بیانیه کیروش علیه سرمربی تیم پرسپولیس گفت: برای من جای سوال داشت که چرا آقای کیروش چند ساعت قبل از بازی پرسپولیس و پیکان این بیانیه را منتشر کرد. در حالی که ژوزه چند روز قبل از بازی تیم ملی صحبت هایی را مطرح کرده بود. بنده نمی دانم که چرا سرمربی تیم ملی بعد از 20 روز تصمیم گرفت پاسخ اظهارات سرمربی پرسپولیس را بدهد. آنهم درست چند ساعت قبل از بازی پرسپولیس با پیکان. این اتفاق چه دلیل داشت؟!

رویانیان در ادامه خاطر نشان کرد: من که هنوز دلیلش را پیدا نکردم. اینکه پاسخ حرف های 20 روز پیش، درست چند ساعت قبل از بازی پرسپولیس داده شود. این بیانیه نمی تواند عادی و طبیعی تلقی شود.

رویانیان در پاسخ به این سوال که در روز عید غدیر قصد آشتی کردن با مخالفان را ندارد گفت: من با هیچ کس قهر نیستم. به هر حال در این فوتبال انتقاداتی مطرح می شود و کری خوانی هم مطرح می شود که بعضا این نقد ها ممکن است تند و گزنده باشد. شاید خودم هم بعضا چنین کاری کرده باشم اما در مجموع از تمام کسانی که علیه من حرف زده اند و حتی مباحث تندی را مطرح کرده اند به حرمت این روز عزیز، از هیچ کس دلخور نیستم و کینه ای در دل ندارم و در روز ولایت امیر المومنین برای همه مخالفان خود سلامتی آرزو کرده و برایشان درود می فرستم. از ته دل باید بگویم با هیچ کسی قهر نیستم که آشتی کنم.

 




موضوع مطلب :

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در یک مراسم ویژه از مرتضی احمدی هنرمند با سابقه کشور و هوادار قدیمی پرسپولیس تجلیل خواهد شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در سالروز تولد مرتضی احمدی هنرمند با سابقه و محبوب کشورمان که از جمله هواداران قدیمی پرسپولیس است، از برگزاری یک مراسم ویژه برای تجلیل از وی خبر داد.

رویانیان به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: امروز مطلع شدم سالروز تولد مرتضی احمدی هنرمند با سابقه، فرهیخته و دوست داشتنی کشورمان است. آقای احمدی از جمله هواداران قدیمی پرسپولیس است که خدمت های زیادی به باشگاه محبوب خود کرده است. باشگاه پرسپولیس نیز بر حسب وظیفه به زودی در یک مراسم ویژه از این چهره ماندگار و محبوب تجلیل به عمل می آورد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، ادامه داد: ما افتخار می کنیم پرسپولیس چنین هواداران هنرمندی دارد که خالصانه از تیم محبوبشان حمایت کرده و حتی در مقاطع مختلف در کنار تیم قرار گرفته و برای پیشرفت آن اقدام می کنند.

رویانیان در پایان ضمن تبریک سالروز تولد مرتضی احمدی اعلام کرد که به زودی با این هنرمند دیدار خواهد کرد.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آبان 11 :: 9:49 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

پیروزی 6- صفر مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر، نهمین برد قاطع و یک طرفه پرسپولیس در تاریخ لیگ های ایران بود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پرسپولیس که در همه ادوار لیگ ایران حاضر بوده اند، در 18 بازی خود با اختلاف بیش از 5 گل مقابل حریفان به پیروزی رسیده اند. قاطع ترین برد پرسپولیس در تاریخ لیگ مقابل شاهین بوشهر در فصل 73 و با نتیجه 10-1 بوده است که این نتیجه در تاریخ فوتبال ایران یک رکورد است و هنور هیچ تیمی در یک بازی لیگ موفق به دو رقمی کردن گل های خود نشده است. اما این برای پنجمین بار بود که پرسپولیس در لیگ با نتیجه 6- صفر پیروز می شد. همچنین برد 6 گله مقابل پیکان سومین برد قاطع سرخپوشان در تاریخ لیگ برتر نیز محسوب می شود. دو برد قبلی با نتایج 8-2 و 6- صفر مقابل پگاه گیلان در فصل 82 و 83 رقم خورده است. فهرست همه بردهای با اختلاف بیش از 5 گل پرسپولیس در تاریخ لیگ بدین ترتیب است:


حریف

نتیجه

لیگ- فصل

گلزنان

1

شاهین بوشهر

1-10

آزادگان- 73

پیوس(4)، دایی(2)، شیرمحمدی(2)، منافی، محرمی

2

تاج نوشهر

8-0

منطقه ای- 50

ایرانپاک(5)،پروین، بهزادی، کلانی

3

نورد اهواز

7-0

تخت جمشید-52

ایرانپاک(4)، کلانی(2)، پروین

4

پگاه گیلان

8-2

برتر- 82

دایی(4)، کاظمیان(2)، سلمانی، پیروانی

5

تاج شیراز

6- 0

منطقه ای- 49

کلانی(4)، خوردبین(2)

6

سپاهان اصفهان

6- 0

منطقه ای- 50

بهزادی(2)،خوردبین، ادیبی، پروین، وطنخواه

7

استقلال تهران

6- 0

تخت جمشید-52

بهزادی(3)، سلیمانی(2)، کلانی

8

پگاه گیلان

6- 0

برتر- 83

اسدی، جباری، انتظاری، امامی فر، کاظمیان، اولادی

9

پیکان تهران

6- 0

برتر- 91

انصاری فرد(3)، نورمحمدی، نوری، قاضی

10

دارایی تهران

6-1

قدس- 68

محرمی(2)، باوی، پیوس، عاشوری، یوسفی

11

ذوب آهن اصفهان

6-1

آزادگان-73

دایی(3)، پیوس(2)، منافی

12

راه آهن تهران

5-0

تخت جمشید-52

حاجی رحیمی،پروین، بهزادی، دستجردی و گل به خودی

13

راه آهن تهران

5-0

تخت جمشید-56

پروین(2)، زادمهر(2)، مایلی کهن

14

کاوه هرمزگان

5- 0

قدس- 68

انصاری فرد، عابدیان، شیرمحمدی، عاشوری، مایلی کهن

15

استقامت یزد

5- 0

قدس- 68

عابدیان(2)، باوی(2)، عربشاهی

16

برق شیراز

5- 0

آزادگان- 71

داداش زاده(2)، محمدخانی، شیرمحمدی، روزبهانی

17

شموشک نوشهر

5-0

آزادگان- 75

بزیک(2)، باقری(2)، گل به خودی

18

شیرین فراز کرمانشاه

5-0

برتر- 86

خلیلی(2)، نصرتی، خیرخواه، دراگچوویچ




موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 آبان 10 :: 9:8 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، با نتیجه 6 بر صفر تیم پیکان را شکست داد و نشان داد که حساسیت خاصی به رنگ آبی دارد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، موتور گلزنی سرخپوشان پایتخت در بازی امروز برابر پیکان روشن شد. پرسپولیس در یک بازی زیبا و هجومی توانست پیکان را با 6 گل مغلوب کند.

شاگردان مانوئل ژوزه در نیمه اول با این ترکیب به زمین رفتند: جونیور نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، علیرضا نورمحمدی، مهدی مهدوی کیا، امیرحسین فشنگچی، میثم نقی زاده، محمد نوری، هادی نوروزی و کریم انصاری فرد.

پرسپولیس در نیمه اول با دو گل کریم انصاری فرد و علیرضا نورمحمدی  راهی رختکن شد.

دستورات مانوئل ژوزه در نیمه دوم کار دست میهمان سرخپوشان داد و بازیکنان پر انرژی پرسپولیس این نیمه را هجومی آغاز کردند.

گل های پرسپولیس در این دیدار توسط کریم انصاری فرد (36، 48 و 57)، علیرضا نورمحمدی (42)، محمد نوری (63) و محمد قاضی (86) به ثمر رسید.

سرمربی پرسپولیس در نیمه دوم سه تعویض انجام داد؛ محمد قاضی در دقیقه 70 جایگزین هادی نوروزی شد. جواد کاظمیان در دقیقه 75 به جای کریم انصاری فرد به میدان رفت و در دقیقه 79 نیز محمد نوری جای خود را به سامان آقازمانی داد.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ نتیجه جاوادانه 6 تایی ها، از موقعیت های گلزنی دیگر صرفنظر کردند.

سعید مظفری زاده در این بازی به نادر احمدی از پیکان و علیرضا نورمحمدی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. ضمن اینکه این بازی در پایان 90 دقیقه وقت قانونی و 1 دقیقه وقت اضافه در نیمه اول و 3 دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم با نتیجه 6 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.




موضوع مطلب :

دیدار پر گل پرسپولیس و پیکان نکات جالبی از نظر آماری داشت که از جمله می توان به هت تریک کریم انصاری فرد در بیست و یک دقیقه و پس از بیست هفته اشاره کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کریم انصاری فرد که در نهایت بدشانسی، 532 دقیقه موفق به گلزنی برای پرسپولیس نشده بود، در دیدار با پیکان توانست این طلسم را بشکند و حتی با به ثمر رساندن 3 گل نقش ویژه ای در برتری پرسپولیس داشته باشد.

کریم انصاری فرد در 21 دقیقه موفق به هت تریک شد و پاسخ اعتماد کادر فنی و حمایت همه جانبه هواداران در بازی های اخیر را داد.

آخرین هت تریک بازیکنان پرسپولیس به هفته سی و سوم فصل گذشته بر می گردد که ایمون زاید موفق شده بود در دیدار برابر راه آهن سه گل وارد دروازه حریف کند.

کریم انصاری فرد نیز آخرین بار در هفته بیست و هشتم رقابت های فصل گذشته توانسته بود سه بار دروازه تیم فجر سپاسی را باز کند.

انصاری فرد در حال حاضر با چهار گل، گلزن ترین بازیکن پرسپولیس در فصل جاری است.

کریم انصاری فرد با سه گلی که امروز به ثمر رساند در لیگ برتر حرفه ای پنجاه و نه گله شد و در رده هشتم گلزنان تاریخ این بازی ها قرار گرفت.

محمد قاضی با سه گل و مهدی مهدوی کیا با دو گل بعد از کریم انصاری فرد در فهرست بهترین گلزنان فصل جاری پرسپولیس قرار گرفتند.

همچنین مهدی مهدوی کیا با ارسال دو پاس گل در این دیدار تعداد پاس گل های خود را به عدد چهار رساند تا لقب گلسازترین بازیکن فصل جاری پرسپولیس را به خود اختصاص داده باشد. ضمن اینکه حسین ماهینی در دیدار امروز دو پاس گل داد.

مهدوی کیا در شش دیدار رسمی و دوستانه اخیر پرسپولیس با به ثمر رساندن چهار گل و ارسال 5 پاس گل نقش ویژه ای در خروج سرخپوشان از وضعیت بحرانی داشته است.

پرسپولیس که در 10 هفته نخست رقابت های لیگ برتر 9 گل به ثمر رسانده بود در این دیدار 5 گل زد تا آمار نامطلوب گلزنی پرسپولیس در فصل جاری بهبود یابد. محمد نوری نیز با یک گل و یک پاس گل نقش پررنگی در بازی پر گل امروز داشت.




موضوع مطلب :
جمعه 91 آبان 5 :: 8:31 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس که پیشینه بازی در تیم‌های هامبورگ، بوخوم، بایرن‌مونیخ و هانوفر در بوندس‌لیگا را دارد، به ‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال "هالشتنبک - رلینگن" برگزیده شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از سایت وحید هاشمیان، سایت هامبورگر آبندبلات گزارش داد: وحید قرار است در کنار توماس بلیمیستر کادر فنی این تیم دسته پنجمی آلمان را تشکیل دهد.

رقابت‌های هالشتنبک - رلینگن در ناحیه هامبورگ خواهد بود و هاشمیان از روز یکشنبه به‌ عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

برخی مطبوعات محلی هامبورگ این اتفاق را برای این تیم بسیار مهم تلقی کرده‌اند. قرارداد هاشمیان با این تیم آلمانی تا پایان فصل است.




موضوع مطلب :
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >   
درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 135456