سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس
یکشنبه 91 شهریور 5 :: 11:31 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

کارشناس داوری فوتبال گفت: فیلم منتشر شده از سوی سایت باشگاه پرسپولیس گویای همه چیز است و بدون تردید جواد نکونام و روی محسن بنگر مرتکب خطای پنالتی شده است.

علی خسروی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: فیلمی که باشگاه پرسپولیس منتشر کرده هرگونه ابهام را از بین می برد. ما در یکی از ادارات تربیت بدنی نهادها همراه با جمعی از کارشناسان و مربیان فوتبال آن را تماشا کردیم و بی تردید در حالی که توپ در جریان بازی بود جواد نکونام در ادامه حرکاتش روی محسن بنگر پیراهن او را به شدت کشید به شکلی که لباس او را پاره کرد. داور و کمک داور اگر این صحنه را می دیدند باید حتما اعلام پنالتی می کردند. زاویه فیلم به شکلی است که به نظر می رسد داور می توانست این صحنه را ببیند، اما با توجه به اینکه فرود توپ در جای دیگر بود و بنگر به خاطر گرفتن پیراهنش متوقف شد و نتوانست خود را به توپ برساند داور که توپ را تعقیب می کرد، آن اتفاقات را ندید.

وی ادامه داد: چنین خطایی در جام جهانی 2002 در یکی از بازی ها ایتالیا یا اسپانیا روی داد که آندرس فیریسک داور مسابقه آن را پنالتی اعلام کرده و به بازیکن خاطی اخطار داد.

این فیلم بعدا توسط فیفا در کلاس های آموزشی تدریس شد و جالب اینکه آن تصویر هم از نمای پشت دروازه و همان زاویه ای بود که در این تصویر شاهد هستیم.

فیفا در این فیلم به داوران توصیه کرد فقط به توپ و محل تجمع بازیکنان چشم نداشته باشند، چون ممکن است در منطقه جریمه اتفاقات دیگری روی دهد.

کارشناس داوری کشورمان تصریح کرد: شک ندارم آقای ترکی و آقای کامرانی فر اگر این صحنه را می دیدند پنالتی اعلام می کردند. شاید اظهارنظر من جنجال ایجاد کند ولی من همیشه اظهارنظر شفاف دارم. اینگونه پنالتی های کولینایی مشهور است، چون او چیزهایی را می دید که دیگران به آن دقت نمی کردند.

خسروی در پایان اظهار کرد: اسفندیار بهارمست در بازی برزیل - نروژ در جام جهانی 2008 هم چنین پنالتی گرفت اما تصاویر تلویزیونی صحت ادعای او را ثابت نکرد. بعدها یک هوادار فوتبال تصویری را به همسر وی داد که صحت آن تصمیم را تائید کرد.

گفتنی است؛ فیلم قرار داده شده در سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تا لحظه نگارش این خبر بیش از 24 هزار نفر بازدید کننده داشت اما جالب است که اکثر کارشناسان داوری یا درباره آن اظهار نظر نکردند و یا اینکه تلفن هایشان خاموش است. کمیته داوران هم هنوز نسبت به این صحنه که در فیلم منتشر شده از سوی باشگاه پرسپولیس کامل واضح است اظهار نظری نکرده است.

 




موضوع مطلب :
یکشنبه 91 شهریور 5 :: 11:30 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس خواستار توضیح شبکه سوم سیما و برنامه فوتبال برتر در خصوص درصد مالکیت توپ اعلام شده در دربی 75 شد.

حسین قدوسی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: پس از پایان دربی 75 برنامه فوتبال برتر درصد مالکیت توپ از سوی دو تیم را اعلام کرد و بر همین اساس عنوان شد تیم استقلال 55 درصد مالکیت توپ را در کل بازی در اختیار داشته و تیم پرسپولیس هم 45 درصد. اعلام چنین ارقامی با توجه به برتری پرسپولیس در مالکیت توپ برای باشگاه پرسپولیس منطقی و قابل پذیرش نبود. جالب تر اینکه سرمربی محترم تیم استقلال هم در کنفرانس های پس از پایان بازی با استناد به همین ارقام از برتری تیمش در تصاحب توپ یاد کرد.

برای ما جای سوال دارد که در رسانه ملی این آمار و ارقام غیر واقع چگونه، براساس چه معیارهایی و بر اساس استفاده از کدام نرم افزار ارائه شده و به اطلاع مردم می رسد.

این برنامه تلویزیونی می بایست اعلام نماید که چگونه و با چه نرم افزاری 55 درصد مالکیت توپ استقلال را محاسبه کرده و آن را به باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی اش اعلام نماید. ما در این باره تحقیق کرده و به این نتیجه رسیده ایم که این برنامه تلویزیونی و شبکه سوم سیما نرم افزار خاصی برای مشخص کردن درصد مالکیت توپ ندارد و بسیار خوشحال می شویم اگر نرم افزاری دارند آن را به ما ارائه کنند تا جای هیچ شک و تردیدی باقی نماند و به هواداران پرسپولیس نیز بگویند که اگر نرم افزاری هم ندارند ملاک و معیارهای آنها برای اعلام این درصد ها چه بوده است.

قدوسی در ادامه گفت: در هفته سوم رقابت های لیگ برتر نیز از سوی همین برنامه تلویزیونی اعلام شد که تیم استقلال در نیمه اول بازی با ذوب آهن 52 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته و تیم ذوب آهن 48 درصد. در پایان همین بازی هم درصد مالکیت توپ استقلال 69 درصد اعلام شد. ارائه چنین آماری یعنی اینکه استقلال در نیمه دوم 86 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته که بسیار عجیب و دور از ذهن به نظر می رسد.

جالب اینکه کادر فنی استقلال در پایان همین بازی از عملکرد تیمش ابراز رضایت نکرده و جالب تر اینکه به آمار ارائه شده از سوی این برنامه تلویزیونی اشاره کرده و تاکید داشته که تیم استقلال 69 درصد مالک توپ بوده است. در حالی که به اعتقاد ما بارسلونا هم با فوتبال تیکی تاکای خود در یک نیمه نمی تواند 86 درصد مالک توپ باشد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: امیدواریم مسئولان محترم برنامه فوتبال برتر احساس مسئولیت بیشتری کرده و پاسخگوی سوال و ابهامات باشگاه پرسپولیس باشند. ما خواستار نحوه محاسبه آنها مبنی بر مالکیت توپ 55 درصدی تیم استقلال در دربی 75 هستیم.

به اعتقاد ما این برنامه تلویزیونی در حق مربیان و بازیکنان پرسپولیس و 30 میلیون هوادار این باشگاه اجحاف و کم لطفی کرده و می بایست پس از بررسی همه جانبه عذرخواهی خود را از باشگاه، اعضای تیم و هواداران اعلام نمایند مگر آنکه ثابت کنند با چه معیار درست و نرم افزاری چنین ارقامی را پس از دربی اعلام کرده اند.

 




موضوع مطلب :
شنبه 91 شهریور 4 :: 10:17 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

یکی از صحنه های دربی 75 پاره شدن پیراهن محسن بنگر توسط جواد نکونام در محوطه جریمه جریمه تیم استقلال به هنگام ارسال کرنر بود.

صحنه ای که متاسفانه برخی کارشناسلن داوری و حتی کمیته داوران درباره آن سکوت اختیار کرده اند. اینکه در این صحنه داور باید اعلام پنالتی کند یا بازیکن خاطی حریف را اخراج نماید، تصمیمی است که داور از اعلام آن خودداری کرده و عجیب تر اینکه برخی کارشناسان داوری به راحتی از کنار آن عبور کرده­اند و هیچگونه اظهار نظری درباره آن نمی کنند.

در این صحنه جواد نکونام گردن محسن بنگر را گرفت و روی او در شرایطی که توپ در جریان بازی نیست خطای شدیدی را مرتکب می شود که طبق قوانین داوی بازیکن خاطی باید اخراج شود.

در این فیلم به هنگام ارسال کرنر نیز شاهد پاره شدن پیراهن بنگر توسط نکونام هستیم و این یعنی خطای بازیکن استقلال در محوطه جریمه روی بازیکن پرسپولیس به هنگام ارسال کرنر خطای پنالتی انجام شده است.

فیلمبردار باشگاه با شکار این صحنه پرده از ابهامات برداشته است. حال باید دید که کارشناسان داوری و کمیته داوران با مشاهده این فیلم اختصاصی باشگاه پرسپولیس چه نظری درباره این صحنه خواهند داشت.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس این فیلم را در اختیار برنامه 90 و کمیته داوران قرار خواهد داد.

فیلم را می توانید از این لینک مشاهده نمایید.

 




موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 شهریور 1 :: 11:12 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

ایمون زاید پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی را در چارچوب هفته پنجم برابر تیم خوب استقلال داریم اما خوشبختانه شرایط ما نسبت به هفته‌های گذشته بهتر شده است.

وی افزود: ما در پنج هفته گذشته متاسفانه نتیجه خوبی نگرفته‌ایم و به نظرم بیشتر به دلیل عدم شناخت ژوزه از پرسپولیس است. او هنوز ترکیب تیم را پیدا نکرده اما هنوز با یک ترکیب متفاوت به میدان می‌رویم، بنابراین باید به او فرصت داد.

وی در ادامه برای آبی ها کری خوانی کرد و گفت: بنویسید من به استقلال گل می‌زنم. من هیچ وقت دربی فصل گذشته را که با نتیجه 3 بر 2 به نفع‌مان تمام شد و 10 دقیقه خاطره انگیز را فراموش نمی‌کنم.

وی افزود:‌ اکنون می‌دانم استقلال در جدول بالاتر از ما است، اما این باعث نمی‌شود که ما از قبل بازنده باشیم. در 90 دقیقه نتیجه‌ دربی مشخص خواهد شد و امیدوارم این اعتماد به من انجام شود که در دربی 75 نیز به میدان بروم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 5 هفته گذشته با توجه به شرایط مصاحبه کردن سخت بود، اما شکست استقلال می‌تواند برای ما سکوی پرتاب به بالای جدول باشد که امیدوارم به هدف‌مان در این بازی که میلیون‌ها بیننده دارد و شاید حتی برای خانواده من هم مهم باشد برنده باشیم.

 




موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 شهریور 1 :: 12:54 صبح ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

  • می توانید این برنامه رادیویی را از لینک های زیر با توجه به سرعت اینترنتی که دارید، دریافت کنید.

1-  کیفیت پایین

دانلود کل برنامه  (7.44 مگابایت)

دانلود قسمت اول برنامه  (2.19 مگابایت)

دانلود قسمت دوم برنامه  (2.36 مگابایت)

دانلود قسمت سوم برنامه  (2.89 مگابایت)

2- کیفیت متوسط

دانلود کل برنامه  (14.89 مگابایت)

دانلود قسمت اول برنامه  (4.38 مگابایت)

دانلود قسمت دوم برنامه  (4.72 مگابایت)

دانلود قسمت سوم برنامه  (5.78 مگابایت)

3- کیفیت بالا

دانلود کل برنامه  (29.78 مگابایت)

دانلود قسمت اول برنامه  (8.77 مگابایت)

دانلود قسمت دوم برنامه  (9.44 مگابایت)

دانلود قسمت سوم برنامه  (11.56 مگابایت)




موضوع مطلب :

بهداد سلیمی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: امیدوارم در زمانی که عضو باشگاه پرسپولیس هستم رکورد جهانی را بشکنم و تمام تلاش خود را بکار خواهم بست از اینکه چنین قراردادی منعقد شده است بسیار خوشحالم و بابت این مساله از آقای رویانیان تشکر می کنم. همچنین خوشحال هستم یک نفر پیدا شد که در عمل و نه در حرف بهای لازم را به زونه برداری بدهد. این مساله به من انگیزه داده است که بخواهم در مدت قرارداد برای رکورد شکنی تلاش کنم و امیدوارم در این مدت اتفاقات خوبی رقم بخورد.

قهرمان المپیک لندن با اشاره به رقابت های لیگ تصریح کرد: ظاهرا تا اینجا سه هفته از رقابت های لیگ گذشته است و من در ادامه مسابقات با نام پرسپولیس وزنه خواهم زد. البته باشگاه تصمیم دارد در سال 92 با تیم کاملتری در لیگ شرکت کند که در آن زمان نیز تحت قرارداد با باشگاه هستم. همچنین با باشگاه پرسپولیس توافق کرده ایم که در رقابت های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان هم تحت قرارداد با پرسپولیس باشم.

سلیمی در ارتباط با این مساله که در مصاحبه ای گفته بود، هیچ باشگاهی حاضر به پذیرش پیشنهاد 60 میلیون تومانی او نشده بود، خاطر نشان کرد: این درست است و چنین مصاحبه ای را تائید می کنم. متاسفانه هیچ باشگاهی پیشنهاد مرا نپذیرفت و من هم تصمیم گرفتم در رقابت های لیگ شرکت نکنم تا اینکه آقای رویانیان لطف کرد.

واقعا خیلی بد است که قویترین مرد جهان باشی و هیچکس حاضر به پرداخت 60 میلیون تومان نباشد.

قویترین مرد جهان ادامه داد: قصد دارم در فرصتی مناسب در تمرینات و بازی های تیم فوتبال پرسپولیس حضور پیدا کنم. البته قبل از این در یکی از بازی های پرسپولیس حاضر شده ام. واقعیت این است که من از طرفداران پر و پا قرص نساجی قائم شهر هستم ولی برای تیم فوتبال پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم. الان بازیکنان بزرگی در تیم حاضر هستند که هر یک از آنها افتخار آفرین هستند. من امیدوارم آنها و البته هواداران پرسپولیس را در مسابقات خودم ببینم.

سلیمی در پاسخ به اظهارات احسان حدادی که گفته بود افتخار می کند با وی هم باشگاهی است، اظهار کرد؛ احسان حدادی لطف زیادی نسبت به من دارد. او از بزرگان ورزش ایران است که برای اولین بار در تاریخ، مدال المپیکی دو و میدانی را کسب کرد. او را هم از نظر ورزشی و هم از جهت اخلاقی می شناسم و افتخار می کنم که با او در یک باشگاه حضور دارم. من برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در میادین بین المللی به حق خود برسد و پرچم ایران را باز هم برافراشته کند و بر افتخارات باشگاه بزرگ پرسپولیس افزوده شود.

سلیمی در پایان درباره دلایل حضور مجدد خود در مناطق زلزله گفت: دلیلی نمی خواهد، این اتفاق می توانست برای ما روی بدهد. آنها هموطنان ما هستند و حضورم در میان آنها حداقل کاری بود که می توانستم انجام بدهم. این یک وظیفه است که به آنها سرکشی کنیم. من هم تصمیم گرفتم روز عید فطر در کنار آنها باشم و اگر دل یک نفر را هم شاد کرده باشم نعمت بزرگی است که خدا آن را به من عطا کرده است.

 




موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 شهریور 1 :: 12:52 صبح ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

فرشاد  پیوس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افزود: این اتفاقاتی که الان در فوتبال می افتد برای ما خواب و رویا بود. الان باشگاه خدماتی به بازیکنان می دهد که ما خوابش را هم نمی دیدیم ولی نتایجی رقم خورده که اصلا فکرش را نمی کردیم. با این وجود من اعتقاد دارم پرسپولیس داربی را می برد، چون پتانسیلش را دارد.

وی در توضیح نظر خود تصریح کرد: من نمی توانم به غیر از پیروزی در داربی فکر کنم اما جدای از احساسم، اعتقاد دارم داربی با سایر بازی ها فرق می کند. نمی دانم چرا و چطور؟ اما به دلم افتاده است که پرسپولیس برنده داربی است. گذشته از این، فکر می کنم بچه های تیم هم نمی توانند به غیر از این فکر کنند.

پیوس ادامه داد: پرسپولیس هم بازیکنان جوان دارد که جویای نام هستند و با انگیزه ای که دارند می توانند با سر نترس بازی کنند و هم بازیکنان با تجربه ای دارد که میدان های مختلفی دیده اند و هر یک می تواند تیمی را جمع کند. الان همه این نفرات در یک تیم جمع شده اند، همه جور امکانات هم در اختیار آنها قرار دارد و من فکر می کنم این بازی بهترین فرصت است تا با پیروزی در آن، در مسیری قرار بگیرند که دیگر این روزها را به یاد نیاورند.

آقای گل سابق لیگ ایران در پایان گفت: زمانی که ما فوتبال بازی می کردیم، بچه ها با هزار و یک مشکل در ورزشگاه حاضر می شدند، با این وجود وقتی پیراهن پرسپولیس را به تن می کردیم همه چیز را از یاد می بردیم و با روحیه کامل بازی می کردیم. بازیکنان پرسپولیس باید خودشان را باور کنند و اصلا نباید به این که مشکلی دارند فکر کنند چون هیچ مشکلی در کار نیست.

 




موضوع مطلب :
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >   
درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 135605