سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس

دروازه‌بان سابق پرسپولیس، گفت: درباره دعوت نشدن به تیم ملی اظهار نظری نکنم بهتر است. این چیزی است که اقای کروش خواسته و صلاح دیده در این مقطع زمانی همراه تیم ملی نباشم

علیرضا حقیقی درباره دعوت نشدنش به تیم ملی برای بازی برابر ازبکستان، به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: ترجیح می دهم درباره تیم ملی صحبتی نکنم، دفعه پیش هم تماس های زیادی با من گرفته شد اما اظهار نظری نکنم بهتر است. این چیزی است که اقای کروش خواسته و صلاح دیده در این مقطع زمانی همراه تیم ملی نباشم، امیدوارم در آینده به تیم ملی برگردم.

وی درباره بازی های اخیر پرسپولیس، اظهار داشت: تمام بازی ها و نتایج پرسپولیس را دنبال می‌کنم و این مدتی که تیم نتایج مناسبی نمی گرفت، ناراحت بودم. می دانم که فشار زیادی روی تیم هست و از اینکه در بازی آخر 6 گل به پیکان زد، خوشحال شدم ولی تعجب کردم که چرا هواداران کمی حضور داشتند؟

حقیقی ادامه داد: حتی اگر بازی‌ها در وسط هفته انجام شود و تیم قبل از آن نتایج خوبی هم نگرفته باشد دلیل نمی شود که هواداران حضور خود را کمرنگ کنند. از هواداران می‌خواهم در بازی‌های آینده هم با حضور خودشان باعث دلگرمی پرسپولیسی‌ها باشند. همین طور که دیدیم در این بازی آخر تشویق تماشاگران چه تاثیری روی عملکرد کریم انصاری‌فرد داشت.

در آخر همچنین درباره حضورش در ترکیب تیم رابین کازان، گفت: به دلیل مصدومیت از ناحیه انگشت پا قادر به همراهی تیم در بازی پس فردا نیستم، ناخن پایم عفونت کرده به طوری که حتی نمی توانم کفش بپوشم. یک هفته تا ده روز دیگر با رفع مصدومیت به تمرینات باز می‌گردم.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 135612