سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس
چهارشنبه 91 مهر 26 :: 8:54 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

امیر عابدزاده با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را به مدت سه سال با باشگاه پرسپولیس به ثبت رساند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امیر عابدزاده دروازه جوان و با آتیه سرخپوشان پس از دریافت رضایتنامه از باشگاه لس آنجلس بلوز و هماهنگی با محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، ظهر امروز به همراه نماینده باشگاه راهی هیات فوتبال استان تهران شد و قرارداد سه ساله خود را با باشگاه پرسپولیس به ثبت رساند.

گفتنی است، امیر عابدزاده به عنوان سهمیه امیدها جذب باشگاه پرسپولیس شد.




موضوع مطلب :

 

AR7C0238.jpg

 

  • ساد پرویچ در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی من به ایران آمدم پرسپولیس شماره یک بود و قهرمان، اما حالا تیم در این رتبه نیست اما من کماکان جزو هواداران دو آتیشه پرسپولیس هستم و این تیم محبوب را در هیچ شرایطی تنها نمی گذارم.

    وی درباره نشست خود با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: دیدار بسیار صمیمانه و خوبی بود. با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلفی صحبت کردیم. بنده از دیدگاه ها و برنامه های مدیریت باشگاه برای آینده پرسپولیس مطلع شدم و باید بگویم ایشان برنامه های بسیار مدرن و خوبی را مد نظر دارند تا پرسپولیس نه تنها در زمینه مسائل ورزشی بلکه در تمامی جوانب فعال و موفق بوده و بتواند فراتر از گذشته پرافتخار خود عمل کند و حتی در عرصه بین المللی فعال باشد.

    آساد پرویچ در ادامه افزود: ضرب المثلی می گوید: راه رسیدن به بالا، از پائین است و برای آتیه باشگاه برنامه های خوبی مد نظر مدیریت باشگاه قرار گرفته و بنده به هواداران پرسپولیس با اطمینان می گویم که رسیدن به این اهداف در کوتاه مدت امکان پذیر خواهد بود. نباید به این نگاه کرد که پرسپولیس در حال حاضر در رتبه پائین قرار گرفته است بلکه باید کاری کرد که از پائین به بالا رسید.

    سفیر کرواسی در ایران در ادامه گفت: این نشست، ما را تشویق خواهد کرد که برای رسیدن پرسپولیس به برنامه های مورد نظر با مدیریت باشگاه همکاری صمیمانه ای داشته باشیم. بدون تعارف من خودم را یکی از هواداران پرسپولیس می دانم و معتقدم که در دنیا سه داربی مهم وجود دارد و نه بیشتر. یکی بازی بارسا و رئال، دیگری دیدار اینتر و آث میلان و همچنین بازی پرسپولیس و استقلال. این تنها نظر شخصی بنده نیست بلکه بر اساس اسناد رسمی، مورد نظر و ملاک فیفا نیز قرار گرفته است.

    وی تصریح کرد: داربی پرسپولیس و استقلال هیچ ربطی به رتبه دو تیم و وضعیت آنها در جدول ندارد و همیشه تعداد هواداران ثابتی داشته و خواهند داشت. این یک بازی بی نظیر است که همیشه مرا تحت تاثیر قرار داده است، چه قبل از بازی و چه بعد از رقم خوردن نتیجه.

    آساد پرویچ در پاسخ به این سوال که آیا «ویچ ها» و فوتبال کراوسی همچنان می توانند در فوتبال ایران تاثیرگذار باشند گفت: مربیان کروات نه تنها در فوتبال بلکه در واترپلو، هندبال، والیبال و بسکتبال ایران نیز نقش فعال و موفقی داشته اند. چیزی که توانسته دلیل تاثیرگذاری مربیان کروات در ورزش ایران باشد، روحیات نزدیک ایرانی ها و کروات ها به همدیگر است. بنده تردیدی ندارم که کروات ها هنوز هم می توانند برای فوتبال ایران موثر باشند. کما اینکه می بینید این مربیان هنوز در ایران نتایج خوبی می گیرند. در حال حاضر به یاد ایوویچ افتادم و جا دارد یادی از او کنم که خدمت بزرگی به فوتبال ایران کرد و پدر سیستم مدرن مربیگری در کرواسی بود.

    در پایان این نشست، محمد رویانیان هدایایی به رسم یادبود به  کرواسی که اخرین روزهای این مسئولیت را بر عهده دارد، اهدا کرد و مقرر شد جلسات طرفین در آینده ادامه داشته باشد تا اهداف و برنامه های مورد نظر پیگیری شود.

 




موضوع مطلب :

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ علی فتح ا...زاده مدیر عامل باشگاه استقلال و امیر قلعه نوعی سرمربی این تیم به همراه علی امیری معاون اجرایی باشگاه استقلال ظهر امروز به ساختمان باشگاه پرسپولیس آمدند و با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دیدار و گفتگو کردند.

حضور مسئولان باشگاه استقلال در ساختمان باشگاه پرسپولیس خبر جالبی می توانست باشد که برحسب اتفاق با تهیه گزارش ویژه ای از سوی دوربین باشگاه خبرنگاران جوان همراه شد. گزارشگر باشگاه خبرنگاران جوان که به منظور کسب اطلاع و تهیه گزارش از اعتصاب غذای والیبالیست هندی به باشگاه پرسپولیس آمده بود، پس از اینکه در گفت و گو با مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اطمینان خاطر پیدا کرد که این والیبالیست هندی هیچ قرارداد و ارتباطی با باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نداشته، در حال ترک ساختمان باشگاه پرسپولیس بود که با حضور علی فتح ا... زاده و امیر قلعه نوعی غافلگیر شد.

علی فتح ا...زاده و امیر قلعه نوعی هم بدون پرده پوشی مقابل دوربین ایستادند. مدیر عامل استقلال با صراحت عنوان کرد که حضور مسئول استقلال در ساختمان باشگاه پرسپولیس چند دلیل دارد: «آقای قلعه نوعی به واسطه حضور پررنگ آقای رویانیان و معاونین ایشان و همچنین پیشکسوتان پرسپولیس در مراسم ختم مادر خدابیامرزشان آمده اند و اینجا می خواهند رسما از باشگاه پرسپولیس و آقای رویانیان قدردانی کنند. ما هم که مدتی است با همدیگر کار مشترک اقتصادی انجام می دهیم و بارها جلساتی با یکدیگر داشته ایم.»

امیر قلعه نوعی هم رو به دوربین صدا و سیما گفت: «ما چیزی برای پنهان کردن نداریم. اتفاقا چه بهتر که دوربین اینجا هست و حالا هم باید بگویم که بنده در وهله اول به خاطر تقدیر از آقای رویانیان و همه پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس که در مراسم ترحیم مادرم حضور پیدا کردند برحسب وظیفه به اینجا آمده ام که تشکری کرده باشم.»

وی افزود: پرسپولیسی ها به ما تسلیت گفتند و مرام و منش خود را نشان دادند و بنده وظیفه خود می دانستم رسما از همه مدیران، پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس تقدیر و تشکر کنم. باشگاه پرسپولیس و استقلال هم که کار مشترک اقتصادی انجام می دهند. علاوه بر این از شما چه پنهان که ممکن است یک جلسه فنی با مدیر عامل محترم باشگاه پرسپولیس داشته باشیم.»

گزارشگر باشگاه خبرنگاران جوان درباره ساموئل یا موارد دیگر می پرسد؟ قلعه نوعی هم پاسخ می دهد: «اجازه بدهید جلسه تمام شود بعد در خدمت شما هستم.»

در همین گیر و دار محمد رویانیان هم که برای استقبال از مسئولان باشگاه استقلال به طبقه همکف آمده، تعجب می کند که چرا دوربین صدا و سیما آنجا است و از مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره سوالاتی می پرسد. رویانیان رو به فتح ا...زاده و قلعه نوعی می گوید: «ما نگفتیم که رسانه ها بیایند». قلعه نوعی هم بلافاصله می گوید: «نه سردار، اتفاقا خیلی هم بهتر است که همه چیز شفاف باشد».

رویانیان رو به دوربین گفت: «دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید در کنار هم باشند و از پتانسیلی که دارند به نفع باشگاه خود استفاده کنند. بنده چندین بار با آقای فتح ا...زاده جلسه داشته ام چون کار مشترک اقتصادی انجام می دهیم. آقای قلعه نوعی هم که از مربیان خوب فوتبال ما هستند و ما امیدواریم نشست پرباری داشته باشیم.»

در ادامه، حرف از دربی می شود و قلعه نوعی می گوید: «اتفاقا خیلی خوب است که پرسپولیس و استقلال در سال چندین بار با هم بازی کنند. مثل رئال و بارسا که این سال ها به کرات با هم بازی کرده اند.

قلعه نوعی همچنین گفت: «به هر حال پرسپولیس یک باشگاه پرطرفدار است. در ایران مردم به این دو باشگاه تعلق خاطر دارند و اگر پرسپولیس و استقلال کنار هم باشند، فوتبال ایران قوی و قدرتمند، روزهای خوبی را پیش رو خواهند داشت. من خوشحالم که آقایان رویانیان و فتح ا...زاده علاوه بر کار مشترک اقتصادی، تفاهم و روابط ورزشی حسنه و خوبی با هم دارند.»

سرمربی استقلال در ادامه تصریح کرد: «من هم یک استقلالی قدیمی هستم اما پرسپولیس را تیم دوم خودم می دانم چرا که بالغ بر 20 میلیون نفر و نیمی از ایرانیان طرفدار پرسپولیس هستند و هموطنان عزیزمان برای ما عزیز و قابل احترام هستند و خوشحالی آنها موجب خوشحالی ماست.»

در ادامه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از حمایت همه جانبه دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال از تیم ملی ایران می گوید و اینکه مردم قطعا تیم ملی را در بازی روز سه شنبه با کره تنها نمی گذارند.

فتح ا...زاده، قلعه نوعی و علی امیری بعد از این مصاحبه ها راهی طبقه چهارم ساختمان باشگاه پرسپولیس شدند. لحظاتی بعد هم محمد رویانیان این مسیر را در پی گرفت.

مدیران دو باشگاه، نشست صمیمانه ای با یکدیگر داشتند و بعد از یک ساعت امیر قلعه نوعی در حالی که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هدیه ای را به وی اهداء کرد، ساختمان باشگاه پرسپولیس را ترک کرد اما رویانیان و فتح ا...زاده نشستند تا جلسه ویژه دیگری با یکدیگر داشته باشند.

 




موضوع مطلب :

محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: بعد از بازی پرسپولیس و سایپا تاکید کردم این تساوی برای ما حکم یک برد را داشت. دلیل چنین اظهارنظری در وهله اول موقعیت های فراوان گل برای پرسپولیس بود و مهمتر از آن نادیده گرفتن سه، چهار پنالتی مسلم پرسپولیس.

وی افزود: بنده به احترام کارشناسان داوری و به رغم اینکه برخی از آنها نادیده گرفتن یکی، دو پنالتی مسلم پرسپولیس را تائید کرده بودند، سکوت کرده و اظهارنظری نکردم اما برخی گزارشات که برای بنده ارسال می شد حکایت از چشم پوشی داور از چهار پنالتی مسلم پرسپولیس داشت.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه گفت: دیشب همه برنامه 90 را دیدند، صحنه های مشکوک به طور دقیق بازبینی شد و کارشناس داوری تاکید کرد که داور سه پنالتی پرسپولیس را نگرفته است در حالی که این برنامه تلویزیونی پنالتی مسلم روی محمد نوری را نشان نداد. صحنه ای که داور به علت تمارض به نوری کارت زرد داد اما تصاویر نشان می دهد که بازیکن سایپا با گذاشتن هر دو دست خود روی شانه های هافبک پرسپولیس مانع از بلند شدن او شده و خطای مسلم پنالتی رخ داده بود.

رویانیان در ادامه تصریح کرد: مگر می شود در یک بازی سه یا چهار پنالتی یک تیم را نادیده بگیرند؟ آیا چون یک پنالتی به نفع پرسپولیس اعلام شده باید سایر پنالتی های مسلم یک تیم را نگرفت؟ چرا پرسپولیس باید به جای 3 امتیاز یک امتیاز کسب کند و این همه تحت فشار باشد و آرامش از تیم گرفته شود؟ در دربی هم خطای مسلم پنالتی روی بنگر را نگرفتند. برخی صحنه نگرفتن گل سالم تیم گهر به پرسپولیس را مطرح کردند اما به رغم اصرار ما هیچ برنامه ای روی پنالتی مسلم پرسپولیس که در همان بازی نادیده گرفته شد، مانور نکرد؟ آیا یک تیم می بایست تا این حد از اشتباهات داوری متضرر شود؟!

مدیر عامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی دانم پشت صحنه ها چه خبر است. در یک بازی چهار پنالتی ما را نمی گیرند. در دربی و بازی با گهر پنالتی های مسلم پرسپولیس را نادیده می گیرند. آیا یک تیم بزرگ باید با اشتباهات داوری تخریب شده و دچار مشکل شود؟ در برخی بازی ها داوری به تیم ما لطمه زده است. در برخی بازی ها با احکام انضباطی به مشکل خورده ایم تا تیم می آید خودش را پیدا کند بجای سه امتیاز مجبوریم به ناحق یک امتیاز کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: معلوم نیست در این فوتبال چه می گذرد. داوری، مسائل انضباطی، اتفاقات غیر طبیعی مثل بازی با سپاهان و اتفاقات دیگر، یکی پس از دیگری برای پرسپولیس رخ می دهد. گناه هواداران و بازیکنان پرسپولیس چیست؟ چرا ما باید  در روز روشن متحمل این نامرادی ها شویم. انگار ما بجای بازی با بازیکنان خود باید برویم و با مسائل پشت پرده بجنگیم و بجای بازیکنان با داوران بجنگیم و فوتبال را رها کنیم و برویم سراغ چیزهای دیگر.

رویانیان در پایان افزود: بنده برای جامعه داوری احترام ویژه ای قائلم، می دانم آنها نیز ناخواسته مرتکب اشتباهاتی می شوند اما مگر می شود در یک بازی چهار پنالتی  یک تیم را نادیده بگیرند. این چه جفایی است که در حق پرسپولیس و هوادارانش می شود. من از این پس در قبال این مسائل سکوت نخواهم کرد.

 




موضوع مطلب :

در راستای توسعه خدمات به هواداران میلیونی باشگاه پرسپولیس از 15 مهر ماه سال جاری هر ماه یک هدیه ویژه به هوادارانی که با خرید کارت هواداری (پرسپولیس کارت) عضو رسمی کانون هواداران پرسپولیس می شوند، تقدیم می شود.

نخستین پیشکش فرهنگی باشگاه پرسپولیس آلبوم جدید خواننده محبوب پاپ کشور خشایار اعتمادی بنام تو محکومی به برگشتن می باشد.

لذا کلیه هوادارانی که از 15 مهر ماه لغایت 15 آبان ماه به خرید پرسپولیس کارت اقدام کنند این آلبوم هدیه خواهد شد.

 




موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 مهر 12 :: 5:50 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

مسئولان باشگاه پرسپولیس در چند وقت اخیر سعی کرده‌اند تا رایزنی‌هایی را با برخی از تیم‌های اروپایی برای همکاری بیشتر داشته باشند. از همین رو چندی پیش تعدادی از مسئولان باشگاه آث میلان ایتالیا به ایران آمدند و بازدیدی را از باشگاه و امکانات قرمز‌پوشان داشتند.

  پس از این اتفاق پرسپولیسی‌ها نامه‌ای را به آث میلان ایتالیا دادند و رسما خواستار همکاری بیشتر با این باشگاه بزرگ ایتالیایی شدند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار فارس از بندهای این قرارداد، مسئولان آث میلان شب گذشته موافقت خود را برای همکاری با باشگاه پرسپولیس در 4 بند اعلام کردند.

1_ احداث مدرسه فوتبال زیرنظر باشگاه آث میلان در ایران

2_ برگزاری بازی دوستانه در زمانی که طرفین به توافق برسند. همچنین معرفی لیست کاملی از بزرگان این باشگاه مانند پائولو مالدینی، بار‌سی، نستا برای حضور در بازی دوستانه در ایران را انجام دادند.

3_ احداث فروشگاه‌های محصولات دو تیم در ایران و ایتالیا

4_ مقرر گردید مسئولان باشگاه پرسپولیس از تاریخ 1 تا 20 آذرماه به ایتالیا سفر کرده و از سن سیرو، ورزشگاه اختصاصی میلان بازدید کنند؛ همچنین دیداری با مسئولان تیم فوتبال آث میلان نیز داشته باشند.

 




موضوع مطلب :

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ بر اساس مذاکرات انجام شده بین مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و نماینده باشگاه لس آنجلس بلوز، مبلغ مورد توافق برای صدور رضایت نامه امیر عابدزاده امروز یا نهایتا فردا پرداخت خواهد شد.

سرپرست روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام این خبر افزود: طبق مذاکراتی که آقای رویانیان در چند نوبت با نماینده باشگاه لس آنجلس بلوز انجام دادند، بر سر مبلغی به توافق نهایی و قطعی رسیدند که مبلغ توافق شده امروز یا نهایتا فردا به حساب باشگاه لس آنجلس بلوز و یا نماینده معرفی شده از سوی این باشگاه واریز خواهد شد و اقدامات لازم برای دریافت رضایت نامه و صدور ITC انجام خواهد شد.

امیر مشیری در پایان گفت: باشگاه لس آنجلس بلوز ابتدا مبلغی را پیشنهاد داده بود که در نهایت بر اساس مذاکرات انجام شده از سوی آقای رویانیان، آنها مبلغ قابل توجهی از پیشنهاد خود را کم کردند تا این ترانسفر بدون هیچ مشکلی انجام شود.

 




موضوع مطلب :
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >   
درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 135613