سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس

مفاد تفاهم‌نامه دو باشگاه پرسپولیس و میلان شب گذشته در جلسه‌ای با حضور محمد رویانیان و مدیر روابط بین‌الملل و ارتباطات باشگاه ایتالیایی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان که روز گذشته به همراه تنی چند از معاونان خود و مدیران باشگاه در میان استقبال نمایندگان سفارت ایران و مسوولان باشگاه میلان برای انجام مذاکرات و امضای سند همکاری وارد ایتالیا شد، در هتل محل اقامت خود نشستی را با مدیر روابط بین‌الملل و ارتباطات باشگاه میلان برگزار کرد که حاصل آن تهیه پیش نویس تفاهم‌نامه همکاری بود.

امیر مشیری، سرپرست روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس با اعلام این مطلب در ادامه افزود: این نشست حدود 45 دقیقه به طول انجامید. پیشتر از این، قبل از انجام سفر مفاد تفاهم‌نامه در مکاتبات بین دو باشگاه مورد بررسی قرار گرفته بود.

در پایان این جلسه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به مدیر روابط بین‌الملل باشگاه میلان گفت: مفاد این تفاهم‌نامه را قطعی تلقی نکنید، چون در جریان مذاکراتی که با مسوولان و مدیران باشگاه میلان خواهیم داشت و در جریان بازدیدها، به طور قطع موارد جدیدی که مورد نظر ما خواهد بود اضافه خواهیم کرد.

مدیر روابط بین الملل باشگاه میلان هم در پاسخ به این اظهارات گفت: این مساله کاملا منطقی و طبیعی است و در مذاکرات مواردی پیش می‌آید که مورد نظر دو باشگاه خواهد بود و بر سر اضافه شدن آنها به تفاهم‌نامه، صحبت خواهیم کرد.

این مقام باشگاه ایتالیایی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم میزبان خوبی برای باشگاه پرسپولیس باشیم که از پرطرفدارترین باشگاه‌های ایران و آسیا است.




موضوع مطلب :
یکشنبه 91 آذر 12 :: 1:0 صبح ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

مسئولان باشگاه رئال مادرید به دعوت باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با مسئولان آن به تهران می‌آیند.

به گزارش فارس، باشگاه پرسپولیس پیش از این اعلام کرده بود که در نظر دارد با باشگاه‌های اروپایی مذاکراتی انجام دهد و قرارداد همکاری با آنها امضا کند.

به همین منظور مسئولان باشگاه از همتایان خود در رئال مادرید دعوت کردند تا به منظور رایزنی و مذاکره در این باره به ایران بیایند.

علاوه بر این مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را سران باشگاه منچستریونایتد انجام داده اند و قرار است نماینده های این باشگاه انگلیسی نیز به تهران بیایند.

چندی پیش نیز باشگاه با مسئولان آکادمی ترافیک برزیل قرارداد همکاری امضا کرد.




موضوع مطلب :


نامزد ایرانی دریافت جایزه برترین بازیکن سال 2012 آسیا می‌گوید حضورش در فهرست سه نفره برترین‌های آسیا تقدیر خداوند بوده است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، به نقل از خبرگزاری ایسنا، امروز نشست خبری سه نامزد دریافت عنوان برترین بازیکن سال آسیا تحت‌الشعاع حضور علی کریمی برگزار شد.

علی کریمی در ابتدای این نشست خبری گفت: از این که اینجا هستم بسیار خوشحالم و امیدوارم که فردا شب، شب خوبی برای من باشد.

در ادامه یکی از خبرنگاران ایرانی حاضر در مالزی به کریمی گفت: همیشه در افت فوتبالت اتفاقاتی می‌افتد که مسیر زندگی فوتبالی‌ات تغییر می‌کند. ظاهرا خدا علاوه بر علی دایی تو را نیز بغل کرده است، کریمی در پاسخ گفت: این فراز و فرودها در زندگی همه وجود دارد. من دست تقدیر را در انتخابم به عنوان یکی از سه بازیکن برتر آسیا دخیل می‌دانم. در همه جای دنیا در انتخاب بازیکنان برتر شانس وجود دارد. من معتقدم که مثل علی دایی خدا دوستم داشته که الان اینجا هستم.

وی ادامه داد: از حضورم در این مکان خوشحالم و امیدوارم که فردا شب کسی که استحقاقش را دارد انتخاب شود. به هر حال حضورم در بین سه بازیکن برتر آسیا اتفاقی است که انتظارش را نداشتم.

201211280439167520790-p2.jpg

علی کریمی در ادامه در پاسخ به این سوال که رمز موفقیت شما در تمامی این سال‌ها و بویژه حضور در اروپا چه بوده؟ گفت: طبیعتا بازی در اروپا انگیزه و آمادگی زیادی می‌خواهد. بازی در کنار بازیکنان بزرگ اروپا کار بسیار سختی است اما من تجربه بسیار خوبی از آن‌ سال‌ها به دست آوردم. حالا که با تصمیم خودم به ایران برگشتم امیدوارم بتوانم در سال‌های آخر فوتبالم از این تجربه استفاده کنم.

خبرنگار دیگری از علی کریمی پرسید این عنوان برای شما که یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال آسیا هستید چقدر اهمیت دارد و اگر این عنوان را کسب کنید، چه تاثیری بر فوتبال ایران خواهد گذاشت؟ کریمی که پیش از پاسخ دادن به این سوال با نظرات جالب توجه دو نامزد دیگر روبه‌رو شده بود، گفت: از دوستانم که به من لطف داشتند تشکر می‌کنم. ما در رقابت‌های انتخابی جام جهانی آن نتایجی که باید می‌گرفتیم را کسب نکردیم حالا صعودمان به جام جهانی مشکل شده اما هیچ چیز ناشدنی نیست. درباره بخش اول سوالتان هم باید بگویم با نتایجی که سال قبل به دست آوردیم خودم انتظار نداشتم در فهرست برترین‌های آسیا قرار بگیرم اما تقدیر، نام من را در این فهرست قرار داد. امیدوارم شانس برابری در مراسم فردا را داشته باشم و با گرفتن این جایزه به فوتبال ایران کمک کنم و با نتایجی که می‌گیریم دل مردم ایران را شاد کنیم.

Ali-Karimi.jpg

کریمی در پاسخ به این سوال که از قرار گرفتن در فهرست نهایی نامزدهای برترین‌های فوتبال آسیا چقدر شگفت‌زده شدید؟ گفت: وقتی نامم در فهرست 5 نفره قرار گرفت همان قدر تعجب کردم که شاید بقیه نامزدها چنین حسی داشتند اما وقتی در فهرست 3 نفره اسمم جای گرفت بیشتر تعجب کردم، احساسم قابل وصف نیست. تقدیر بود که در این فهرست باشم. گفتم با نتایجی که گرفته بودیم هیچ انتظاری نداشتم اما خدا را شکر می‌کنم که در این جمع هستم. تا فردا صبر می‌کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

کریمی در پایان در پاسخ به این سوال که همیشه انتخاب‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر قوانین خاصش که نام بازیکنان آسیایی حاضر در لیگ‌های اروپایی را در این فهرست نمی‌گنجاند با انتقاد روبه‌رو بوده، گفت: به اعتقاد من برای برگزاری چنین مراسم‌هایی باید شرایط حضور تمامی نامزدهایی که این شایستگی را دارند، فراهم شود چرا که حضور این نامزدها اعتبار آسیاست و به بازتاب رسانه‌ای آن کمک زیادی می‌کند. فکر می‌کنم اگر هماهنگی‌ها از قبل به وجود بیاید، بازیکنانی که در کشورهای مختلف بازی می‌کنند و نامزد می‌شوند می‌توانند در این مراسم شرکت کنند. همه ما بازیکنان برای رسیدن به چنین افتخارهایی تلاش می‌کنیم و بعید است که اگر کسی نامزد شود در مراسم شرکت نکند.




موضوع مطلب :

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: تلاش زیادی کردم تا براساس خواسته کادر فنی و هواداران، رضا حقیقی را جذب کرده و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم.

محمد رویانیان پس از امضای رسمی قرارداد باشگاه پرسپولیس با رضا حقیقی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: دو، سه ماه است که با باشگاه فجر سپاسی در حال رایزنی هستیم تا این انتقال به سرانجام برسد. تلاش زیادی کردم و هرگز ناامید  نشدم. آقای ژوزه برای تقویت خط هافبک، این بازیکن توانمند و ملی پوش را می‌خواست. از زمانی که بحث حضور حقیقی در پرسپولیس رسانه ای شد نیز متوجه این نکته شدم که هواداران علاقه خاصی به جذب این بازیکن دارند تا تیم تقویت شود.

وی افزود: بر همین اساس، تلاش خود را مضاعف کردم و پس از کش و قوس های فراوان این انتقال امروز رسمی شد و ما مبلغ رضایتنامه حقیقی را براساس توافق به باشگاه فجر پرداخت کردیم و امروز هم در حضور رسانه ها این قرارداد به شکل رسمی به امضاء رسید.

رویانیان تصریح کرد: رضا حقیقی هافبک 23 ساله و جوانی است که شنیده ام مداح اهل بیت هم هست. ما در سایه همکاری مدیر عامل محترم باشگاه فجر سپاسی و پیشکسوت عزیز خودم جناب سرهنگ یاوری توانستیم به توافقات خوبی برسیم. اتفاقا قبل از اینکه برای امضای قرارداد رسمی به باشگاه بیایم از جناب یاوری و جعفری رخصت گرفتم. به هر حال تیم فجر تیم سازنده ای بوده و هست. آنها از طریق بازیکن سازی توانسته اند درآمدزایی کنند. حالا مبلغ قرارداد نیم فصل دوم حقیقی با فجر هم از روی دوش این باشگاه برداشته شده و ما هم توافقات معقولی با این بازیکن داشتیم و همه چیز در سایه یک تعامل سه جانبه انجام شده و هیچ مشکل خاصی هم وجود ندارد.

رویانیان در ادامه افزود: به روح شهید سپاسی درود می فرستم و به آقایان یاوری و جعفری که به رقم مشکلات مالی و بودجه کم توانسته اند چنین نتایجی بگیرند خسته نباشید می گویم و جا دارد اشاره ای هم بکنم به هواداران این باشگاه سازنده که هیچگاه تیم خود را تنها نگذاشته اند.

مدیر عامل پرسپولیس خاطر نشان کرد: بنده وقتی دیدم سرمربی و هواداران پرسپولیس این بازیکن را می خواهند سعی کردم خواسته آنها را برآورده کنم و این انتقال را به هواداران خوب پرسپولیس تقدیم می کنم و به آنها می گویم ما فعالیت های زیادی انجام می دهیم که شاید به واسطه نتیجه گرا بودن جامعه فوتبال به چشم نیاید اما سعی کرده ایم کارهای اقتصادی زیادی انجام داده و باشگاه را به مرز خودکفایی برسانیم. شرکت پیشکسوتان، هواداران و یک شرکت تجاری تاسیس کرده ایم تا علاوه بر درآمد زایی، مقدمات خصوصی سازی باشگاه فراهم شود. اتفاقا همین امروز جلسات بسیار مهمی درباره تیم های پایه، آکادمی باشگاه و دانشکده پرسپولیس داشتیم که اخبار آن انشاءا... هفته آینده به شکل رسمی منتشر خواهد شد و بنده جزئیات آن را اعلام خواهم کرد.

رویانیان تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای سربلندی پرسپولیس به کار خواهم بست و با برخی هزینه ها عقب نشینی نکرده و سعی می کنم کاری کنیم که دل هواداران شاد شود. انشاءا.. بتوانیم امتیازات از دست رفته را در فصل دوم جبران کنیم اما بنده برای ساختن یک باشگاه واقعی، خودکفا و توانمند از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد چرا که شایستگی پرسپولیس و هواداران میلیونی آن بسیار فراتر از این حرف ها است.




موضوع مطلب :

هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم از اینکه توانستم به تیم مردمی پرسپولیس ملحق شوم و در واقع یکی از رویاهای کودکی من تحقق یافت.

رضا حقیقی پس از امضای رسمی قرارداد با پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: حضور در پرسپولیس برای هر بازیکنی یک افتخار بزرگ است. من با تمام وجودم به پرسپولیس آمدم تا بتوانم با حمایت باشگاه و هواداران به اهداف پرسپولیس برسیم.

حقیقی در مورد قراردادش تصریح کرد: قراردادم با پرسپولیس به صورت قطعی انجام شد و مبلغ رضایتنامه ام با زحمات و تلاش سردار رویانیان پرداخت و از سوی باشگاه فجر سپاسی صادر شد و مدت قراردادم با پرسپولیس دو سال و نیم است.

هافبک سابق تیم فجر سپاسی در خصوص سوال یکی از خبرنگاران که از او پرسید آیا به پرسپولیس تخفیف دادید، گفت: بحث ما مشکل مالی نبود. استخاره گرفتم، خوب آمد و من هم با مدیر عامل محترم باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی رسیدم و در این مسیر کاملا سعی کردم اصول حرفه ای را رعایت کرده و با باشگاه و سرمربی فجر سپاسی هم هماهنگ بودم تا تخلفی نکنم.

حقیقی در پاسخ به این سوال که آیا با پرسپولیس به مشکل مالی بر نخواهد خورد، گفت: سردار اینقدر خوب هستند که من مشکل نداشته باشم. من به خاطر هواداران و سردار بحث مالی نکردم. دیشب مقرر شد ظرف 48 ساعت مبلغ رضایتنامه ام از سوی باشگاه پرسپولیس به باشگاه فجر سپاسی پرداخت شود که این موضوع ظهر امروز انجام شد و بنده ایمان دارم که هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت و باید تلاش کنم تا انتظارات باشگاه، سرمربی و هواداران خوب پرسپولیس را برآورده کنم.

هافبک ملی پوش پرسپولیس درباره ارقام مختلف و کلانی که پیرامون مبلغ قراردادش منتشر می شود، افزود: این شایعات صحت ندارد. من بازیکن ملی هستم و سقف قرارداد را هم رعایت کردم که بر اساس نیم فصل محاسبه می شود. نمی دانم باشگاه پرسپولیس چقدر به باشگاه فجر داده ولی قرارداد من متعادل است.

رضا حقیقی در خصوص زمان حضور در ترکیب پرسپولیس گفت: باید بروم سر تمرین ولی آقای رویانیان لطف کردند و پس از هماهنگی با کادر فنی یک هفته به من استراحت دادند. من هم تمرینات بدنسازی را انجام می دهم و طبق قانون از نیم فصل دوم در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

حقیقی درباره نتایج پرسپولیس در فصل جاری گفت: مشکل پرسپولیس فنی نبوده و نیست چون بهترین های ایران در این تیم حضور دارند. همه این موضوع را قبول دارند. یکسری فشار روحی و روانی وجود داشت که خدا را شکر برطرف شد. پرسپولیس روند رو به رشدی را طی می کند. مطمئن باشید تیم پرسپولیس مدعی قهرمانی خواهد بود و من هم تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا به موفقیت برسیم.

هافبک سابق فجر سپاسی در پاسخ به این سوال که رویانیان به هنگام امضای قرارداد به مداح بودن شما اشاره کرده گفت: من در کنار فعالیت های ورزشی و زندگی ام مداحی هم می کنم و در برخی اردوهای تیم فجر مداحی می کردم و به این موضوع هم افتخار می کنم.

حقیقی در مورد تاخیر چند ماه حضورش در پرسپولیس گفت: این پروسه بر می گردد به اول فصل و زمانی که نیم فصل دوم مقابل پرسپولیس بازی کردیم، فکر می کنم آقای دنیزلی مرا خواسته بود و اسم مرا در لیست خرید گذاشته بود. آقای رویانیان هم خیلی تلاش کردند که من بیایم و من هم دوست داشتم بیایم ولی خب باشگاه فجر راضی نشد. حالا هم من فکر نمی کردم این انتقال صورت گیرد و جا دارد تشکر کنم از سردار که همه جوره پای من ایستادند و دل نگرانی من هم این است که بتوانم از این اعتماد به موفقیت رسیده و انتظارات را برآورده کنم.

حقیقی در پایان گفت: من خود را مدیون باشگاه فجر سپاسی می دانم و از زحمات مدیریت و کادر فنی تشکر کرده و هرگز این باشگاه سازنده را فراموش نمی کنم و معتقدم روح شهید سپاسی و همه ورزشکاران این باشگاه کمک کرده و امیدوارم این تیم و هوادران خوب شیرازی در ادامه فصل نتایج خوب را جشن بگیرند.




موضوع مطلب :

علی کریمی برای مراسم انتخاب مرد سال فوتبال آسیا از سوی AFC به این مراسم دعوت شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران، علی کریمی را به عنوان یکی از سه نامزد نهایی مرد سال فوتبال آسیا به مراسم انتخاب برترین ها که چهارشنبه آینده در مقر AFC در کوالالامپور برگزار می شود، دعوت کرد.

این نامه از سوی فدراسیون فوتبال ایران در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت تا اقدامات لازم به منظور سفر علی کریمی انجام شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این محسن بنگر و علی کریمی را در جمع پنج نامزد نهایی قرار داده بود و با ارسال این نامه مشخص شد علی کریمی در جمع سه نامزد نهایی قرار گرفته است.




موضوع مطلب :

کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال 2012 را در حالی اعلام کرد که در بین آنها دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس حضور دارند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این فهرست از بازیکنانی انتخاب شده است که در فوتبال آسیا بازی می کنند. در فهرست پنج نفره بازیکن سال 2012 آسیا علی کریمی و محسن بنگر از ایران و سه بازیکن دیگر از کشورهای چین، استرالیا و کره جنوبی قرار دارند. بر پایه گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، کریمی که در سال 2004 به عنوان بازیکن سال آسیا معرفی شد، دوباره به این فهرست بازگشته است.

«لی کئون - هو» که به اولسان هیوندای کره جنوبی کمک کرد تا به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند در این فهرست حضور دارد. «لوکاس نیل» مدافع استرالیایی، محسن بنگر، مدافع تیم فوتبال ایران، و ژنگ ژی، مدافع گوانگژو اور گرانده چین در میان پنج نامزد قرار دارند.




موضوع مطلب :
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 135452