سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس

مارکو سه‌پانوویچ هافبک مونته نگرویی برای عقد قرارداد یک ساله با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در پی درخوایت علی دایی مبنی بر جذب هافبک دفاعی خارجی مارکو سه‌پانوویچ در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس حضور یافت و پس از چند جلسه تمرین، در دیدار دوستانه مقابل تراکتورسازی به میدان رفت و توانست با ارائه یک بازی خوب نظر مساعد سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس را جلب کند. بر همین اساس علی دایی خواستار عقد قرارداد با این هافبک خارجی شد.

مارکو سه‌پانوویچ امروز با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی داشت و توافق نهایی حاصل شد.

سه‌پانوویچ امشب قراردادش را امضا می‌کند و اقدامات لازم برای ثبت قرارداد وی در سیستم TMS FIFIAاز سوی واحد روابط بین‌الملل باشگاه انجام خواهد شد.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 92 تیر 6 :: 12:35 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ به دلیل مصاحبه‌های برخی اعضای جدید هیات مدیره، در جلسه شرکت نخواهد کرد.

محمد رویانیان که شب گذشته به تهران بازگشت، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و در پیامی کوتاه اعلام کرد؛ به دلیل مصاحبه‌های برخی اعضای جدید هیات مدیره، در جلسه شرکت نخواهم کرد و امیدوارم که هیات مدیره امروز بتواند تصمیم بگیرد و با انتخاب فرد جدید پرسپولیس را از سرگردانی خارج کند.




موضوع مطلب :

جلسه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس صبح امروز به منظور بررسی وضعیت رویانیان به عنوان مدیرعامل باشگاه برگزار شد.
به گزارش فارس، در این جلسه که مدت 90 دقیقه در محل کانون پیشکسوتان برگزار شد در پایان پیشکسوتان پرسپولیس بیانیه‌ای را صادر کردند. در خصوص این بیانیه عربشاهی به خبرنگار ورزشی فارس، گفت: در این درخواست ما از رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهور و سپس وزیر ورزش می‌خواهیم رویانیان را تا دولت منتخب سر کار نگه دارد و با توجه به خدمات ارزنده ایشان برای پرسپولیس و مخصوصا پیشکسوتان از کنارگذاشتن ایشان و آوردن فردی غیرفوتبالی در راس باشگاه خودداری کنند.
وی افزود: بدون شک در این نامه آمده است که دل پیشکسوتان برای پرسپولیس می‌سوزد نه یک شخص. کارهای زیربنایی مدیرعامل حال حاضر و از همه مهمتر بیمه پیشکسوتان باعث شده که ما هم مثل 30 میلیون هوادار خواهان حضور رویانیان در پرسپولیس باشیم که امیدوارم این درخواست ما مورد موافقت مسئولین قرار گیرد.
گفتنی است در این جلسه پیشکسوتانی مانند عربشاهی، فنونی‌زاده، نادر باقری، استیلی، رافت، نعیم‌آبادی، خان‌محمدی، برمک، رضا جباری، صادقی، سلطانی و... حضور داشتند.




موضوع مطلب :

پس از انتشار خبر برکناری محمد رویانیان ابتدا هواداران پرسپولیس ساعت 11 امروز مقابل باشگاه جمع شدند اما با حضور ماموران نیروی انتظامی اجازه شعار دادن پیدا نکردند. تعداد هواداران که به 150 نفر می رسید ابتدا مقابل وزارت ورزش تجمع کردند و سپس پیاده به سمت باشگاه پرسپولیس راه افتادند. آنها مقابل باشگاه پرسپولیس حلقه زدند و با شعار‌هایی علیه محمود خوردبین و فداحسین مالکی اعتراضشان را به مسئولان باشگاه پرسپولیس نشان دادند.
به گزارش فارس، آنها سپس علی دایی و محمد رویانیان را به شدت تشویق کردند.
هواداران همچنین پلاکاردهایی آورده بودند که روی آن نوشته بود «انتخاب را به منتخب ورزش بسپارید»، «پرسپولیس سیاسی نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم»
این هواداران هم‌اکنون هم مقابل باشگاه هستند و به شدت علیه برخی مسئولان باشگاه شعار می‌دهند.
این در شرایطی است که هواداران تهدید کرده‌اند که جلسه هیئت مدیره هر کجا که برگزار شود در آنجا حضور پیدا می کنند و از رویانیان و دایی حمایت خواهند کرد.




موضوع مطلب :
سه شنبه 92 تیر 4 :: 12:11 صبح ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

علی دایی در مورد تغییرات در رأس باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من می‌توانم فقط در این خصوص در این شرایط حساس برای کسانی ‌که در این مقطع این تصمیم‌ها را می‌گیرند متأسف باشم.

به گزارش فارس، وی افزود: بدون شک الان پرسپولیس در شرایط حساسی است. ما در حال تمرین و یارگیری هستیم اما متأسفانه در شرایطی که همه باید در این مرحله سخت از پرسپولیس حمایت کنند و پشت سر این تیم بزرگ و مردمی باشند با چنین اخباری همه چیز ما را بهم می‌ریزند.

دایی ادامه داد: آقایان! تا کی مسائل سیاسی را در ورزش و فوتبال دخیل می‌کنید؟ این کار اشتباه است، کسی آمده و بعد از یکی دو سال تجربه کسب کرده و الان وقت بازدهی و نتیجه دادن مدیریتش است اما می خواهند او را کنار بگذارند.

دایی یادآور شد: آقایان علت این تصمیم‌ها را شفاف‌سازی کنند تا مردم همه چیز را بدانند، خوب است دلایل حذف شدن‌ها اعلام شود تا ببینیم مسائل ورزشی است یا چیزهای دیگر، آنطور که من در جریان هستم مأموریت رویانیان توسط ستاد کل نیروهای مسلح یک سال دیگر تمدید شده است اما مسائل دیگری مطرح می‌شود.

سرمربی قرمزها یادآور شد: من نمی‌دانم چرا دوست ندارند پرسپولیس نتیجه بگیرد و مردم خوشحال شوند؟ تا کی مسائل شخصی را می‌خواهند با ورزش قاطی کنند؟ چرا این یک ماه که دولت در حال انتقال به دولت جدید است دست نگه نمی‌دارند تا تکلیف همه چیز مشخص و دولت جدید تصمیم بگیرد؟ اصلاً من از شما می‌پرسم در این یک ماه فرد جدید می‌خواهد چه تصمیمی یا کاری انجام دهد؟ پس اجازه دهید دولت جدید و منتخب مردم تصمیم بگیرد.

دایی یادآور شد: بدون شک باشگاه های بزرگ پرسپولیس و استقلال متعلق به میلیون‌ها هوادار و مردم هستند، پس اجازه دهید منتخب مردم برای این دو باشگاه بزرگ تصمیم بگیرد و تکلیف همه چیز مشخص شود.

وی افزود: متأسفانه هر موقعی کسی در مورد مشکلات ورزش حقایق موجود را می‌گوید و شفاف صحبت می‌کند که به ضرر بعضی آقایان است سریعاً اقدام به حذف آن فرد می‌کنند، من بازهم تکرار می‌کنم تازه الان زمان به بار نشستن مدیریت آقای رویانیان است پس نباید به دنبال تصمیم نادرست باشیم.

دایی در پایان تأکید کرد: این تصمیم نه تنها به پرسپولیس کمک نمی‌کند بلکه پرسپولیس را وارد حاشیه می‌کند، در همه تیم‌های موفق، ثبات مدیریت اولین رکن مجموعه آنها برای موفقیت است که ما هم باید به دنبال این ثبات‌ها باشم مخصوصاً در تیم مردمی پرسپولیس.




موضوع مطلب :

شبکه تلویزیونی پرسپولیس در سایه اقدامات مدیر عامل باشگاه پرسپولیس راه‌اندازی شد.

محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: از مدت‌ها پیش و با الگوبرداری از باشگاه‌های مطرح خارجی بویژه تیم‌های بزرگ اروپایی و به منظور درآمدزایی، توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تجارت بین‌الملل، پوشش اخبار و رویدادهای باشگاه پرسپولیس و ارائه خدمات ویژه به هواداران برای راه‌اندازی شبکه تلویزیونی پرسپولیس مطالعه و برنامه‌ریزی کرده و اقدامات اجرایی را در دستور کار قرار دادیم و خوشحالم که امروز اعلام نمایم شبکه جهانی و بین‌المللی پرسپولیس TVراه‌اندازی شده و برنامه‌های آن به زودی پخش می‌شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: شرکت پرسپولیس TV تاسیس شده و به ثبت رسیده است و تمامی اقدامات لازم برای راه‌اندازی شبکه تلویزیونی اختصاصی پرسپولیس انجام شده است. باشگاه پرسپولیس با مشارکت باشگاه راه آهن و در پی توافقت‌نامه‌ای که به امضاء رسیده، این اقدام را انجام داده و اگر از مدت‌ها پیش روی هاتبرد جستجو می‌کردید، می‌توانستید از راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی آگاه شوید. برخی اقدامات مربوطه باقی مانده بود که آنها را نیز انجام داده‌ایم و امروز رسما راه‌اندازی شبکه پرسپولیس TVرا اعلام می‌کنیم.

وی افزود: به هر حال از این طریق می‌توان فضایی ایجاد کرد که برنامه‌های اقتصادی و ویژه‌ای را به سمع و نظر هواداران رساند. پخش گفتگوهای ویژه و اختصاصی از مدیران، مربیان و ورزشکاران پرسپولیس، برنامه‌های کارشناسی، تصاویر اختصاصی از تمرینات و اردوها، گفتگو با پیشکسوتان و هواداران از جمله برنامه‌هایی است که مسوولان شبکه تلویزیونی پرسپولیس در حال تهیه این برنامه‌ها هستند تا این شبکه با قدرت و جذابیت هر چه تمامتر کارش را آغاز نماید.

محمد رویانیان گفت: مدیر این شبکه نیز انتخاب شده و آقای رضا رشیدپور از مجریان با سابقه سیما ما را در این زمینه همراهی خواهند کرد. می‌توانیم از این طریق خدمتی دیگر به هواداران ارائه کرده و برای درآمدزایی نیز تمهیداتی اندیشیده‌ایم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدیر عامل پرسپولیس از پخش برنامه‌های پرسپولیس TVدر آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در فاز اول روزی دو ساعت برنامه پخش می‌شود و به زودی طبق قرارداد منعقده برنامه‌های پرسپولیس TV به روزی 9 ساعت افزایش خواهد یافت.

رویانیان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی به منظور ارائه خدمات ویژه به ایرانیان مقیم خارج از کشور و دوستداران پرسپولیس که از تیم محبوبشان فرسنگ‌ها فاصله دارند، انجام شده و برنامه‌های این شبکه صرفا ورزشی و مختص پرسپولیس خواهد بود و می‌تواند در معرفی فرهنگ ایرانیان بویژه مسائل اخلاقی حاکم بر ورزش ایران تاثیرگذار بوده و فواید و خروجی‌های بسیاری داشته باشد.

گفتنی است؛ شبکه پرسپولیس TVروی هاتبرد، فرکانس 11317، سیمبل ریت 27500، اف ای سی 4/3 قابل دریافت است و در حال حاضر نشان (لوگو) در این شبکه نمایش داده می‌شود.




موضوع مطلب :

هواپیمای اختصاصی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس هفته آینده به پرواز در می‌آید.

محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: براساس قرارداد دو ساله و سه جانبه‌ای که بین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، شرکت هلدینگ سورینت و هواپیمای قشم ایر منعقد گردید، هواپیمای اختصاصی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس هفته آینده به پرواز در می‌آید.

این اقدام در راستای درآمدزایی برای باشگاه و ارائه خدمات ویژه به هواداران و همچنین ورزشکاران پرسپولیس انجام شده است. در این هواپیما که به رنگ قرمز در آمده و نام و لوگوی پرسپولیس روی آن درج شده است، خدمات ویژه‌ای به مسافران و بویژه هواداران پرسپولیس داده خواهد شد که از جمله می‌توان به ارائه و عرضه پکیج البسه تیم و محصولات باشگاه و همچنین ارائه کارت هواداری پرسپولیس برای مسافران اشاره کرد.

بر اساس توافقات انجام شده، توسط مهماندارانی که یونیفرم مخصوص پرسپولیس را برتن کرده‌اند خدمات ویژه مسافرتی نیز در هواپیمای اختصاصی پرسپولیس ارائه می‌شود و در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در پی تلاش مدیریت هواپیمایی قشم ایر، هواپیمای پرسپولیس را به یکی از خاص‌ترین و مدرن‌ترین هواپیما‌ها در ایران از نظر ارائه خدمات به مسافرین و بویژه هواداران پرسپولیس تبدیل نموده و لحظات خوشی برای مسافران رقم زده شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هواپیمای اختصاصی پرسپولیس به زودی و در فرصتی مناسب میزبان اعضای تیم فوتبال پرسپولیس خواهد بود و سرخپوشان برای سفر زیارتی به مشهد مقدس با این هواپیما مسافرت خواهند کرد. از هواداران پرسپولیس دعوت می‌کنیم یکبار هم که شده سفر با هواپیمای اختصاصی پرسپولیس را تجربه نمایند.

محمد رویانیان در پایان گفت: برخی از اقداماتی که در سال گذشته و پس از مطالعه و برنامه‌ریزی و به منظور درآمدزایی هر چه بیشتر، استاندارد سازی باشگاه و فراهم کردن بستری مناسب برای خودکفایی پرسپولیس انجام داده بودیم امسال به مرحله اجرا رسیده و خوشحالیم که می‌توانیم از این اقدامات ویژه بهره‌برداری کنیم. خوشبختانه براساس تلاش‌های فراوان توانسته‌ایم گام‌های جدیدی برداریم که اخبار آن به محض قطعی شدن پروژه‌ها از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد شد.




موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   5   >>   >   
درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 135427