سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس
جمعه 92 مرداد 11 :: 5:7 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

محمد رویانیان می‌گوید از ابتدای فصل یک ریال هم به پرسپولیس کمک نشده و اعضای دولت در همین روزهای پایانی هم می توانند بعضی کارها را پیش بیاندازند.

رویانیان درباره آخرین وضعیت انتقال خلعتبری به پرسپولیس گفت: فعلا دولت در حال تغییر و تحول است. در تلاش هستیم که پول رضایتنامه خلعتبری را فراهم کنیم. از دولت می‌خواهیم که برای این کار به ما قولی بدهد و بر اساس آن قول بنشینیم و با هم صحبت کنیم. البته خلعتبری هم خودش باید بخواهد و برای جدا شدن از عجمان تلاش کند و من بعید می‌دانم که با این وضعیت او بتواند رضایت نامه‌اش را بگیرد.

به نقل از ایسنا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این که در فصل جدید یک ریال هم از وزارت ورزش به ما کمک نشده، گفت: فصل قبل به ما دو نیم میلیارد پول دادند که به اندازه قیمت سه بازیکن است، اما ما باید 25 بازیکن بگیریم. امسال یک ریال هم به ما داده نشده است. البته به استقلال در ابتدای فصل مقداری کمک کردند. ضمن این که نه تنها به ما پولی ندادند، بلکه جریان رفتن ما هم امیدهای ما را ناامید کرد و باعث شد در چند قرارداد ضربه بخوریم. تنها راه حل این است که منتظر دولت بعدی بمانیم. دولت جدید یکشنبه روی کار می‌آید و امیدواریم هر چه زودتر تکلیف همه چیز مشخص شود. همان طور که گفتم یک ریال هم نگرفته‌ایم و فقط بخش خصوصی کمک کوچکی به ما کرد که بعدا به هواداران اعلام می‌کنم این کمک از سوی چه کسی انجام شد.

رویانیان با اشاره به این که دولت نباید به رفتن خود فکر کند، گفت: ما نباید منتظر باشیم که مهلت‌مان تمام شود و یک نفر دیگر روی کار بیاید. من اگر جای عباسی بودم، بدون این که منتظر پایان دولت باشم تا یک نفر را به جای من بگذارند، تکلیف را روشن می‌کردم. به هر حال دولت جدید هم مستقر می‌شود و این دولت و‌ آن دولت ندارد. ما همه سرباز این مملکت هستیم. اگر یک ساعت به ماموریتمان مانده باشد هم باید کارمان را دنبال کنیم. من از عباسی انتظار دارم در موضوع خلعتبری به ما کمک کند.

وی درباره پیشنهادهای خود برای حل مسائل مالی پرسپولیس و استقلال در دولت جدید، گفت: من سه پیشنهاد صریح و سهل الوصول دارم که می‌تواند در روز اول دولت روحانی هم اجرایی شود. حتی می توانست پنجشنبه گذشته در دولت احمدی نژاد انجام شود، اما متاسفم که به جای این که کار مملکت را بچرخانیم منتظریم این دولت برود و دولت جدید بیاید. دولت جدید می‌تواند بدون این که پولی به دو باشگاه سرخابی بدهد، با یک کار کوچک مشکلات مالی آنها را حل کند.

رویانیان با اشاره به یکی از پیشنهادهای خود، گفت: من قبلا به ضرغامی گفته‌ام و باز هم می گویم که کلید یکی از مشکلات سرخابی‌ها دست اوست. پیشنهادی که من به صدا و سیما داده‌ام ربطی به حق پخش ندارد و با یک کار خیلی ساده بدون این که پولی از سوی صدا و سیما هزینه شود می‌توان به پرسپولیس و استقلال کمک کرد.



موضوع مطلب :

درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 135667