سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس

پس از مطرح شدن اسم کامبوزیا به عنوان مدیر عامل پرسپولیس و مصاحبه این شخص بر علیه دایی خیلی از اهالی فوتبال بر علیه رییس فدراسیون شطرنج موضع گرفتند.



تا جایی که فنونی زاده بازیکن سابق استقلال و تیم ملی که اتفاقاً در تیم ملی همبازی دایی بوده با خبرنگار ورزش 3 تماس گرفتند و حرفهایی را پیرامون صحبت های کامبوزیا مطرح کردند.

صحبتهای جنجالی و بحث برانگیز فنونی زاده را در اینجا بخوانید:

من وقتی صحبتهای این آقا را در یکی از روزنامه ها دیدم از عصبانیت نمی دانستم چه کار کنم. حرفهای این آقا برایم خنده دار بود. این آدمی که حتی فامیلش را به درستی نمی دانم و 2سال طول می کشد تا فامیلش را یاد گرفت. باید به این شخص که مدعی مدیریت پرسپولیس بوده است بگویم آقای شطرنج علی دایی اسطوره این فوتبال است. تو کجای این فوتبال بودی حتی در ورزش هم یک رشته کم طرفدار را در اختیار داشتی که در آن هم افتضاح به بار آوردی و من نمی خواهم بازش کنم. تو چطور به خودت اجازه دادی بر علیه دایی حرف بزنی..

تو آدم کوچک می خواستی با این مصاحبه در مورد آدم بزرگی مثل دایی در فامیلت مطرح بشوی... در آن جاهایی که علی دایی روی صندلی می نشیند و نظر می دهد حتی پایه های صندلی اش را هم نمی دهند تو نگه داری.. آن جاهایی که در کرسی های جهانی دایی حق رای دارد به تو ویزا هم نمی دهند..

فنونی زاده که خیلی عصبانی بود در ادامه گفت: امیدوارم با تو چشم تو چشم نشوم و تو را نبینم چون قطعاً اتفاقات بدی می افتد. یکی نیست بگوید چرا مصاحبه مردی مثل تورا باید چاپ کنند این واقعاً فاجعه است. فاتحه این ورزش را باید خواند که به تو پست داده اند. همین امروز بهتر است ساکت را جمع کنی و بری دنبال شطرنج بازی کردنت. از این ورزش برو آقای کامبوزیا!

من به عنوان یک استقلالی که با دایی در تیم ملی همبازی بودم خیلی ناراحت شدم. آخر تو چه می گویی تو که در عمرت حتی در کودکی تو محل هم در فوتبال تو را بازی نمی دادند. حرفهایت خنده دار است تو حق نداری برای گنده شدن بر علیه یک آدم بزرگ حرف بزنی تا مطرح شوی..

فنونی زاده در پایان گفت:

از علی دایی عاجزانه خواهش می کنم جواب این آقا را ندهد چرا که گنده می شود. امیدوارم اهالی رسانه و مطبوعات نگذارند آدمی مثل این آقا بر علیه اسطوره این ورزش و فوتبال حرف بزند.





موضوع مطلب :

درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 135672