سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس
پنج شنبه 92 فروردین 22 :: 2:50 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از دریافت نظر کارشناسی در جلسه مشترک با پروین و گل‌محمدی نظر خود را درباره برنامه اعلام شده به سازمان لیگ اعلام می‌کنیم.

محمد رویانیان پس از پایان جلسه با علی کاظمی دبیر سازمان لیگ، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: درباره اینکه چرا پرسپولیس 18 روز استراحت دارد و پس از خروج از شرایط مسابقه به مصاف ملوان می‌رود تا به خاطر شرایط تیم سپاهان 4 روز قبل از فینال جام حذفی برابر ملوان بازی کند با دبیر محترم سازمان لیگ نشستی داشتیم و نظرات و دیدگاه‌های آنها را جویا شدیم. ایشان معتقد بودند فشار روی سپاهان زیاد است چرا که باید بازی‌های آسیایی خود را برگزار کند و شرایط یکسانی برای دو تیم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: درباره نحوه برنامه‌ریزی دو مسابقه فینال جام حذفی و دیدار با ملوان نشستی با علی پروین و یحیی گل‌محمدی خواهیم داشت و نظرات سرمربی و مسئولان باشگاه را جویا می‌شویم و پس از آن این نظریه کارشناسی را به سازمان لیگ اعلام می‌کنیم تا مورد بررسی قرار بگیرد و جواب آن را به ما خواهند داد.

مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: در نشستی که سه‌شنبه بیست و هفتم فروردین قرار است بین مسئولان سازمان لیگ برتر، پرسپولیس و سپاهان برگزار شود، مسائل را رو در رو و شفاف مطرح می‌کنیم. به هر حال سازمان لیگ به خاطر فشاری که روی سپاهان است، بازی ما با ملوان را چهار روز قبل از فینال جام حذفی در نظر گرفته تا شرایط یکسان باشد اما دیدگاه کادر فنی پرسپولیس این است که تیم ما در استراحت 18 روزه، از شرایط مسابقه خارج می‌شود و نباید اجباری باشد که بازی پرسپولیس و ملوان 18 روز پس از بازی با ذوب آهن انجام شود چرا که امکان برگزاری این مسابقه در زمان زودتر از دهم اردیبهشت وجود دارد. ما نظر کادر فنی را دریافت کرده و آن را به سازمان لیگ اعلام می‌کنیم تا نسبت به آن تصمیم‌گیری شود و در صورت امکان، راهکارهای مناسبی در نظر گرفته شده تا به سود هر دو تیم فینالیست باشد.

رویانیان در ادامه درباره ماجرای فینال جام حذفی گفت: سپاهان یک نظری دارد، پرسپولیس نظری دیگر و سازمان لیگ می‌خواهد تصمیم بگیرد که از سوی هیچیک از دو طرف زیر سوال نرود. من فکر می‌کنم در جلسه روز سه‌شنبه و گفتگوی مستقیم بین مسئولان سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس و سپاهان، مسائل شفاف شود و مشکلات قابل حل باشد.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 135661