سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مراسم افتتاحیه اولین دوره آموزشی مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس و در حاشیه آن خبرهایی برای رسانه‌ها و هواداران داشت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،  از مسائل مورد تاکید محمد رویانیان، راه‌اندازی آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس در روزهای آینده بود. مجوز این آکادمی چند ماه قبل دریافت شد و تجهیز مجموعه ورزشی امام رضا (ع) قبل از آن شروع شده بود. در این مدت به جهت استانداردسازی و استفاده از دانش و تجربه کشورهای پیشرفته فوتبال در این حوزه، قراردادهای همکاری و مذاکرات با آکادمی فوتبال ترافیک برزیل، باشگاه میلان و نمایندگان باشگاه رئال مادرید صورت گرفت.

مدیر عامل پرسپولیس روز گذشته با اعلام این خبر که آکادمی فوتبال پرسپولیس برای راه‌اندازی آماده شده است، اعلام کرد: مراسم افتتاح آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس قبل از فرا رسیدن سال نو انجام خواهد شد.

وی همچنین خبر داد: با هدف ایجاد هزار مدرسه فوتبال در سراسر کشور، قبل از پایان رقابت‌های این فصل لیگ، حداقل 110 مدرسه فوتبال تاسیس می‌شود.

رویانیان با اشاره به تقارن مراسم با روز احسان و نیکوکاری اعلام کرد؛ امتیاز تیم فوتسال پرسپولیس به سازمان بهزیستی واگذار خواهد شد تا از آن استفاده کنند و ابراز امیدواری کرد، این تیم به فرصتی برای افراد تحت پوشش این سازمان بدل شود.

رویانیان همچنین با اعلام اینکه مصمم به شروع احداث ورزشگاه اختصاصی است، خاطرنشان کرد: دو منطقه متفاوت در شمال غرب و جنوب غرب تهران با مساحت بیش از 50 هکتار برای این منظور در نظر گرفته شده است که در دو، سه ماه آینده کلنگ آن زده خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا زمان کافی برای اجرای طرح‌ها خواهد داشت گفت: عمر آدمی دست خدا و عمر مدیریتی دست مسئولان است. اگر بودم، می‌سازم و اگر نبودم کار را شروع می‌کنم و دیگران باید تمام کنند. وقتی کار شروع شد یعنی اینکه مکان‌یابی، در اختیار گرفتن زمین، طراحی و دریافت موافقت اصولی انجام شده است. البته از همین جا می‌گویم که این ورزشگاه را هواداران باید بسازند. وقتی شروع شد باید آن را مطالبه کنند و البته در تأمین هزینه ساخت ورزشگاه باید مشارکت داشته باشند. روی فروش کارت‌های هواداری حساب کرده‌ایم. هر هوادار پرسپولیس اگر به طور میانگین سالی 20 هزار تومان بدهد، این کار شدنی است، البته این نیاز به حضور همه جانبه همه هواداران دارد. ضمن اینکه آنهایی که خارج از کشور هستند باید لطف کنند تا 100 یورو کمک کنند. به هر حال ما می‌خواهیم با تمام دشواری‌ها این کار را به طور جدی آغاز کنیم.

محمد رویانیان همچنین در پاسخ به سوالی درباره مطالبات وینگادا و تهدیدهای ناشی از آن گفت: بالاخره تا بوده این مشکل با مربیان خارجی وجود داشته است. می‌آیند، بخشی از پول را می‌گیرند، می‌روند و بعد شکایت می‌کنند. همین حالا پرونده آقای ژوزه هم مفتوح است. البته آقای وینگادا واقعا آدم خوبی است. بالاخره اشتباه پرسپولیس هم بوده که در پرداخت تاخیر کرده است ولی او انسان خوبی است و پرسپولیس و ایران را دوست دارد. بالاخره باید پول او را هم داد. حالا دو راه وجود دارد. یا من باید دلار را از مراجع غیررسمی بخرم یا اینکه مبادی قانونی به ما کمک کنند. البته دولت هم همیشه هوای ورزش را داشته است و ما همینجا از ریاست محترم بانک مرکزی طلب یاری داریم.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 135455