سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس

مسئول فونداسیون مدارس فوتبال باشگاه رئال مادرید بامداد امروز برای بازدید از امکانات باشگاه پرسپولیس و انجام مذاکرات جهت همکاری بین آکادمی فوتبال دو باشگاه و راه اندازی مدارس فوتبال وارد تهران شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مسئول فونداسیون مدارس فوتبال باشگاه رئال مادرید ساعت 4 صبح امروز با استقبال شرکت فروغ سپهر پاسارگاد که نماینده مدارس فوتبال باشگاه رئال مادرید در ایران و یکی از زیر مجموعه‌های شرکت SIS است و محمد جمعه ای مشاور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس وارد تهران شدند.

در حال حاضر مذاکرات مقدماتی آغاز شده است و قرار است فرستاده باشگاه رئال مادرید در نوبت بعد از ظهر با حضور در مجموعه درفشی فر، ضمن آشنایی با تیم پرسپولیس از امکانات این مجموعه دیدن کند.

وی فردا نیز با حضور در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) از آکادمی فوتبال پرسپولیس و امکانات مجموعه دیدن می‌کند تا آنها را برای انجام همکاری‌ها مورد ارزیابی قرار دهد.

قرار است مذاکرات بین دو طرف در دو زمینه اعزام مربی از سوی باشگاه رئال مادرید در ایران از طریق باشگاه پرسپولیس انجام شود و بعد از جلسات اولیه مذاکرات با حضور محمد رویانیان، مدیر باشگاه پرسپولیس انجام خواهد شد.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 135637